sniper rifle Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Hmmm, typisch! Zou het kunnen zijn dat we te maken hebben met een minimaal verschil tussen versie 1 en versie 2? Ik heb namelijk versie 1, en bij mij ligt deze sniper er niet. Graag een vriendelijk verzoek aan diegene die 'm hebben gevonden: willen jullie aub mij even melden welke versie van SA je hebt .. en zeg het ook als je niet de PC versie hebt, maar wel daar de sniper gevonden hebt. Edit: Graag m.v.v. evt. modificaties! jah ik heb hem gevonden. Ik heb hem op de pc en heb versie 2 heb echt geen mods of iets van dat gebruikt Bewerkt: 24 september 2008 door sniper rifle Reageren
Slasher Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Bij mijn versie 2 voor pc staat er ook een tractor, maar geen rifle. 'Tis op een dinsdag, misschien is de spawning afhankelijk van een bepaalde dag? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Dit is wel heel erg raar. De meesten die hier posten zien daar geen sniper rifle. Of je hebt gemod, of je hebt hier echt met iets raars te maken (bijvoorbeeld dus dat het op een bepaalde dag spawned). of je hebt een mannetje met een sniper rifle neergeschoten... Reageren
gaman Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Het is weer komkommertijd op GTA forum. Naja nu eindelijk weer een zinnig topic Even ontop: Ik heb zelf ook gekeken op de PS2 platinum versie en ik kan hem daar niet vinden... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik heb de Platinum editie op PS2. Ja, er ligt een Sniper Rifle! Achter de tractor ongeveer. Ik zweer je dat dit niet gelogen is... Mvg; MegaPilot. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Voor iedereen die hem niet gezien heeft: probeer eens de tractor weg te zetten... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Voor iedereen die hem niet gezien heeft: probeer eens de tractor weg te zetten... Misschien keek iedereen er over! Komaan, nog 'testers' ? MegaPilot. Reageren
Ymosky Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Ik heb versie 1 op de pc, en heb hem wel gevonden. Bewerkt: 23 december 2009 door Ymosky Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Voor iedereen die hem niet gezien heeft: probeer eens de tractor weg te zetten...Misschien keek iedereen er over! Lijkt me niet nodig, hierboven is >deze screen< al gepost en daar staat de Tractor niet op dezelfde plaats. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Koe, jij had versie 1 en je vindt niets. Hij(Ymosky) heeft ook versie 1 en hij vindt wel iets. 2 mogelijkheden: gaman, ik heb ook de Platinum versie op de PS2. Bij mij ligt de Sniper Rifle er. En bij jou niet. Oftewel hebben Koe en gaman erover gekeken oftewel spawnt het op een bepaalde dag. Mvg; MegaPilot. @ hierboven: Dus jullie hebben erover gekeken? Want de Tractor staat op die screen en de Sniper Rifle ook... Bewerkt: 24 september 2008 door MegaPilot Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Hmmm, typisch! Zou het kunnen zijn dat we te maken hebben met een minimaal verschil tussen versie 1 en versie 2? Ik heb namelijk versie 1, en bij mij ligt deze sniper er niet. Graag een vriendelijk verzoek aan diegene die 'm hebben gevonden: willen jullie aub mij even melden welke versie van SA je hebt .. en zeg het ook als je niet de PC versie hebt, maar wel daar de sniper gevonden hebt. Edit: Graag m.v.v. evt. modificaties! Heb versie 1, en heb geen mods. Reageren
diamondo25 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Bij mij stond er geen tractor, alleen de sniper Reageren
sniper rifle Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Bij mij stond er geen tractor, alleen de sniper er hoeft niet altijd een tractor te staan, soms staat er een sanchez Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Inmiddels ben ik 'm met m'n versie 1 ook tegengekomen. De screen van Ymosky gaf mij de indruk dat hij een savegame van mij had gedownload en gebruikt voor die screen gezien de gelijkenis met 'mijn CJ'. Verder bewijs is in principe niet meer nodig. Ik denk dat nu wel bewezen is dat daar, op die plek, een sniper kan verschijnen. Wij (medewerkers van WikiGTA) zullen nu gaan bekijken waarom deze er soms wel en soms niet verschijnt. Als er leden zijn die hierbij willen helpen kan dat, post dan wel duidelijk wat je geprobeerd hebt om uit te zoeken en wat daarvan de resultaten zijn. Zodat wij dit op dezelfde wijze kunnen controleren. Good Hunting and Godspeed. PS Modificatie(s) zijn inmiddels uitgesloten als oorzaak. Edit: Mijn bevindingen tot dusverre: Sniper rifle met 10 kogels. Verschijnt (na het oppakken) al na 30 minuten (30 seconden echte tijd) en niet na 6 uur (6 minuten echte tijd) zoals gebruikelijk bij pick-ups. Verschijnt bij mij alleen (tot nu toe) bij 3 verschillende savegames die voor 75,94% of meer zijn uitgespeeld. Bij een savegame van mij die voor 44,92% is uitgespeeld niet. Daarom de vraag, bij leden die 'm gevonden hebben, te melden voor hoever hun spel is uitgespeeld (aantal %), vermeldt bij minder dan 100% ook de laatste missie en welke zijmissies nog niet gehaald zijn. Het zou kunnen dat dit een (verborgen) beloning is. Bewerkt: 25 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Toch is het raar. De huidige vindplaatsen van WikiGTA hebben de medewerkers uit GTASA gehaald (uit de bestanden). Waarom die spawnplek er niet in voorkwam vindt ik dan ook raar. Vergeten, misschien? Ik heb op google naar andere wapen maps gekeken, maar daar komt ie ook niet op voor. Na 4 jaar misschien toch nog een nieuwe ontdekking? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.