Jump to content

Nieuwe sniper rifle plek!?

Recommended Posts

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

13

• sniper rifle

10

• Bierbuikje

7

• MegaPilot

6

Geplaatst:
Toch is het raar. De huidige vindplaatsen van WikiGTA hebben de medewerkers uit GTASA gehaald (uit de bestanden). Waarom die spawnplek er niet in voorkwam vindt ik dan ook raar. Vergeten, misschien?
Voor zover ik weet staan alle wapen locaties in het scm-bestandje, deze sniper staat daar niet tussen. Een ander voorbeeld hiervan is de $100.000,= beloning voor de Oysters, Snapshots en Horseshoes; deze staan ook niet vermeldt als beloning in de scm, waarschijnlijk hard-coded. Die beloning ben ik zelf achter gekomen, maar dat is alweer een tijd terug, toen ik nog geen medewerker van wiki was en Sheep lastig viel met dit soort ontdekkingen. ^_^
Ik heb op google naar andere wapen maps gekeken, maar daar komt ie ook niet op voor. Na 4 jaar misschien toch nog een nieuwe ontdekking?
Misschien wel. ^_^

@ BB: Graag meer info dan alleen dit. :duh:

Geplaatst:
@ BB: Graag meer info dan alleen dit. :duh:

Wat ge wilt,

63%

Geen cheats.

Bij de eerste missie op het eiland van LV.

Hij ligt er.

Ik denk dat ik hem heb, ik heb alle missies van SF voltooid behalve zero. De eerste vent van LV eiland heeft al gebeld en ik heb gecheat. Hij ligt er!

1 missie ervoor, SF niet uitgespeeld, en hij ligt er ook! :(

Geplaatst:
63%

Geen cheats.

Graag de naam van de missie!!! :cab: En wat bedoel je met 'bij de missie'? Ervoor, tijdens of erna??
Ik denk dat ik hem heb, ik heb alle missies van SF voltooid behalve zero. De eerste vent van LV eiland heeft al gebeld en ik heb gecheat. Hij ligt er!

Welke vent? Graag ook van hem zijn naam. :cab: Woozie of Mike? Wederom de naam van de missie graag. :cab:

Kan je die '63%' savegame even uploaden?

@ hieronder: Al ietsjes duidelijker en de laatste missie in SF kan namelijk ook New Model Army of Puncture Wounds zijn. Je zal in het vervolg toch echt nóg duidelijker moeten zijn. De eerste missie in LV is namelijk Fender Ketchup. Monster is de eerste missie in Tierra Robada. :cab:

Geplaatst:
63%

Geen cheats.

Graag de naam van de missie!!! :cab: En wat bedoel je met 'bij de missie'? Ervoor, tijdens of erna??

Welke vent? Graag ook van hem zijn naam. :cab: Woozie of Mike? Wederom de naam van de missie graag. :cab:

Kan je die '63%' savegame even uploaden?

Ik ben nogal onduidelijk hé? :D

1e quote

Erna bij Tierra Robada

link

2e quote

Dat was voor de missie Yay-Ka-Boom-Ya ofzo. Laatste missie van SF.

link

Die 63% komt hier van de site van "Jow-Tommy Vercetti", die heb ik bij mijn eerste post gebruikt.

Die gene bij de eerste missie in LV is van dit topic.

en de 2e van voor de laatste missie van SF ook.

Geplaatst:

Koe, ik heb Plaitnum Editie op PS2,

Storyline uitgespeeld,

en al wat geklooid om de 100 % te halen....

Ik cheat niet!

Ik heb 89,54 %

Mvg;

MegaPilot.

Geplaatst:
Er is 3x niks bijzonders aan deze spawn plek. Hij ligt er al vanaf de missie "At the beginning" bij mij.
Verschijnt die ook weer al na 30 seconden? Dát is en blijft toch apart aan deze sniper. ^_^
Geplaatst:
Er is 3x niks bijzonders aan deze spawn plek. Hij ligt er al vanaf de missie "At the beginning" bij mij.
Verschijnt die ook weer al na 30 seconden? Dát is en blijft toch apart aan deze sniper. ^_^

Gepakt: 19.50

Teruggekomen: 01:20

06.30 uur dus.

Geplaatst:

06.30 uur dus.

O.m.g. :cab: daar hebben we toch niets aan! Je hoeft slechts 30 seconde bij dat huisje te wachten voordat die weer verschijnt, dat jij na zo'n lange tijd weer terugkomt zegt dus niets. :bonk:

Voorlopig op WikiGTA: >locaties< en >screens<.

Uiteraard met dank aan >sniper rifle<. :tu:

@ hieronder: Geeft dus nogmaals aan hoe onduidelijk je bent. Heb je echt elke keer twee posts nodig om één ding duidelijk te maken?

Geplaatst: (bewerkt)

06.30 uur dus.

O.m.g. :cab: daar hebben we toch niets aan! Je hoeft slechts 30 seconde bij dat huisje te wachten voordat die weer verschijnt, dat jij na zo'n lange tijd weer terugkomt zegt dus niets. :bonk:

Voorlopig op WikiGTA: >locaties< en >screens<.

Uiteraard met dank aan >sniper rifle<. :tu:

Omg, ik heb het erover wanneer dat die Sniper Rifle is teruggekomen.

@Hierboven: Ik zeg wel niets meer. :N

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

en dan te bedenken dat ik hem alleen maar heb gevonden toen ik daar was om die cropduster te pakken om sneller op de Mt. chiliad te komen om de chiliad challenge te doen :7

Geplaatst:
en dan te bedenken dat ik hem alleen maar heb gevonden toen ik daar was om die cropduster te pakken om sneller op de Mt. chiliad te komen om de chiliad challenge te doen :7
Veel dingen in SA heb ik ook op die manier gevonden, gewoon door het te spelen. Niet door te gaan zoeken naar dit soort dingen, want dan vind je ze vaak niet. Maar met zo'n naam als dat van jou kon het ook niet anders. ^_^
Geplaatst: (bewerkt)
Veel dingen in SA heb ik ook op die manier gevonden, gewoon door het te spelen. Niet door te gaan zoeken naar dit soort dingen, want dan vind je ze vaak niet. Maar met zo'n naam als dat van jou kon het ook niet anders. ^_^

precies, door zoeken lukt mij het inderdaad niet. Heb die naam eigenlijk alleen maar gekozen omdat het me lievelings wapen is

ik zie dat hij al op Wikigta is aangebracht, mooie screens trouwens ;)

Bewerkt: door sniper rifle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...