Jump to content

Nieuwe sniper rifle plek!?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
(.....)

Daarom de vraag, bij leden die 'm gevonden hebben, te melden voor hoever hun spel is uitgespeeld (aantal %), vermeldt bij minder dan 100% ook de laatste missie en welke zijmissies nog niet gehaald zijn. Het zou kunnen dat dit een (verborgen) beloning is.

De eerste keer zat ik inderdaad met jouw 100% savegame.

Ik heb het nog een tweede keer geprobeerd met een compleet nieuwe game. Dus gelijk na het opstarten ben ik daar naar toegegaan en toen lag hij er ook gewoon. Hierbij heb ik ik wel de anti-politie cheat gebruikt.

Bewerkt: door Ymosky
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

13

• sniper rifle

10

• Bierbuikje

7

• MegaPilot

6

Geplaatst:

Het is vrij lastig om te bepalen waarom die sniper er soms wel en soms niet ligt en ik vraag mij af of we daar ooit achter zullen komen. Ik weet dat R* om dit soort dingen geen antwoord zal geven, anders had ik ze wel een mailtje gestuurd. Zoals het nu op WikiGTA staat zal het waarschijnlijk ook blijven staan. Het blijft een aparte spawn-plek omdat normaal gesproken een pick-up pas na 6 uren ingame terug verschijnt en deze al na 30 ingame minuten.

1 minuut ingame is in werkelijkheid 1 seconde.

Geplaatst:

Maar er moet toch een ritueel inzitten? Het is raar dat hij er dan wel, en dan niet ligt. Dit is bij andere wapens niet, waarom wel bij deze dan?

Geplaatst:
Maar er moet toch een ritueel inzitten? Het is raar dat hij er dan wel, en dan niet ligt. Dit is bij andere wapens niet, waarom wel bij deze dan?

Dat is juist zo mysterieus! ^_^

Mvg;

MegaPilot.

Geplaatst:

Bedankt voor alle response, meer screens en bevestigingen zijn niet meer nodig. Zoals je al hierboven kan lezen staat het inmiddels al op WikiGTA. Helaas zijn we er niet achter gekomen waarom deze sniper niet in het scm-bestand staat. Ook is niet bekend waarom die er soms wel en soms niet te vinden is. En het is twijfelachtig of we daar ooit nog achter zullen komen.

Geplaatst:
Bedankt voor alle response, meer screens en bevestigingen zijn niet meer nodig. Zoals je al hierboven kan lezen staat het inmiddels al op WikiGTA. Helaas zijn we er niet achter gekomen waarom deze sniper niet in het scm-bestand staat. Ook is niet bekend waarom die er soms wel en soms niet te vinden is. En het is twijfelachtig of we daar ooit nog achter zullen komen.

Pick-ups staan toch in de IPL bestanden? Welk IPL bestand hoort bij dit gebied?

Geplaatst:

Ongelofelijk, na vier jaar weer iets gevonden, zo zie je wel dat je bij spellen nooit alles gezien heb :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...