Addicted2 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Hierbij wil ik een soort spel starten. Het gaat zo. Je neemt een render van een bestaande console. Vervolgens pas je hem naar jouw stijl aan. Dit kan door plaatjes eroverheen te plakken en dan te gummen, en dat soort dingen. Hierbij een voorbeeld, zelf gemaakt uiteraard. Vragen? PM me! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Oja, heb nog ff een vraag voor de Xbox360 aan jou. Kan je ook een GTA IV hoes kopen om over je Xbox360 te doen? Zoja, ik ga hem halen dan! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Ja je kan een front kopen geloof ik... Als dit sarcasme was omdat ik het heb nageaapt, dankje maar dat front ziet er heel anders uit. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Ja je kan een front kopen geloof ik... Als dit sarcasme was omdat ik het heb nageaapt, dankje maar dat front ziet er heel anders uit. Thanks! Ik ga hem f*cking halen! :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.