Poesmazda Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Hoe kan ik alle vlieglessen doen ?? Want er staat geen een marker in en om het vliegveld. Kan iemand me iets wijs maken ?? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Als ik me niet vergis geeft Mike Toreno je na de missie Puncture Wounds de opdracht om de Aircraft Graveyard te kopen. Als jij deze missie dus nog niet voltooid hebt, is er inderdaad geen marker op deze locatie. Heb je deze wel gehaald, dan bevind de marker zich in het huisje bij de 'Abandoned AC Tower', welke je op >Deze< screen kunt zien. Voor de duidelijkheid, je moet niet het huisje met de gele marker binnengaan, maar de ingang via het trappetje nemen. Veel succes! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Kan iemand me iets wijs maken ?? De vliegschool is helaas in de versies na 1.0 niet meer aanwezig. Dit zat alleen in de allereerste versie en is er uiteindelijk uitgehaald door de makers. Niet zo erg maar je kunt alleen het spel niet meer 100% uitspelen.... Reageren
cheetha Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 dit is niet waar ik heb zelf V2 op ps2 en ik heb de vliegschool wel ke kan pas beginnen met vliegen naar de missie Verdant Meadows hopelijk heb je wat aan Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Omdat de topicstarter letterlijk vroeg "kan iemand me iets wijsmaken?" deed ik dat ook. Het was dus een grapje De overige reacties zijn vanzelfsprekend de juiste..... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Het is volgens mij niet puncture wounds, die missie is namelijk niet verplicht voor de story line. Na de missie Verdant Meadows kun je de Aircraft Graveyard kopen, en dus de vliegschool doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.