Jump to content

aanmelden op ander account


jeffback

Recommended Posts

als ik mij wil aanmelden met mijn nieuw aangemaakte account krijg ik de melding dat ik niet kan inloggen met een ander account.

ik kan dus op mn PS3 maar met 1 PS account inloggen

is iemand hiermee bekend en wat is er aan te doen?

Bvd Jeffrey

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt.

Stel je hebt op je PS3 2 account (Account 1 en Account 2)

Dan moet je kiezen met welk account je in gaat loggen op je PS3.

dus of je bent ingelogt als Account 1 of als account 2.

En de melding die je krijgt is of je zeker weet dat je het huidige account wil afmelden....

Dat is dus normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt.

Stel je hebt op je PS3 2 account (Account 1 en Account 2)

Dan moet je kiezen met welk account je in gaat loggen op je PS3.

dus of je bent ingelogt als Account 1 of als account 2.

En de melding die je krijgt is of je zeker weet dat je het huidige account wil afmelden....

Dat is dus normaal.

nou ik kom dus in dat scherm dat ik me gebruikersnaam en wachtwoord in kan voeren dus dan neem ik aan dat ik afgemeld ben met mijn huidige account? en als dat toch niet zo is hoe doe ik dat dan?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld dat je op PlayStation Network wilt aanmelden met een ander account .... ??

Dit kan wel echter waarmee je inlogt op je PS3 is gekoppeld aan een PSN account.

Dus als je met een ander PSN account wilt inloggen moet je ook een ander PS3 account aanmaken die je aan de nieuwe PSN account gaat koppelen...

Ik denk dat je dat wilt doen???

Als dit ook niet is wat je bedoeld dan graag je situatie wat helderder omschrijven zodat ik beter hulp kan aanbieden :tu:

Succes in ieder geval met bovenstaande en hoop dat daarmee je vraag beantwoord is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld dat je op PlayStation Network wilt aanmelden met een ander account .... ??

Dit kan wel echter waarmee je inlogt op je PS3 is gekoppeld aan een PSN account.

Dus als je met een ander PSN account wilt inloggen moet je ook een ander PS3 account aanmaken die je aan de nieuwe PSN account gaat koppelen...

Ik denk dat je dat wilt doen???

Als dit ook niet is wat je bedoeld dan graag je situatie wat helderder omschrijven zodat ik beter hulp kan aanbieden :tu:

Succes in ieder geval met bovenstaande en hoop dat daarmee je vraag beantwoord is.

hoi bedankt voor je reactie

ik wil dus eigenlijk een andere nickname maar dat kan niet want die kan je niet wijzigen. daarom heb ik een nieuw PSN account aangemaakt maar zodra ik me daarmee aanmeld (dus nickname en wachtwoord en dan vinkje bij onthouden) dan krijg ik de melding dat ik niet met een ander PSN account kan inloggen. hoe krijg ik dit alsnog gedaan?

alvast bedankt hoop dat het zo wat duidelijker is

Link to comment
Delen op andere websites

Situatie:

Playstation account Playstation Network account Master/Sub account
naam1 PSN -Naam1 Master
XNieuwe nick PSN-Naam1 Master

Dit kan niet omdat je "PSN-Naam1" als Master aan "naam1" gekoppelt is.

Dus kan je "PSN-Naam1" niet als master account aan "Nieuwe Nick" koppelen maar het is ook niet mogelijk om een nieuwe Network account over een bestaande Network Account aan een Playstation account te koppelen dit omdat er met dat account al is ingelogd (ben ik niet zeker van hoor maar dat is mijn vermoeden)

Je kan wel "Nieuwe Nick" als subaccount onder "naam1" hangen. Dan hou je hetzelfde Playstation Network Account.

Playstation account Playstation Network account Master/Sub account
naam1 PSN -Naam1 Master
Nieuwe nick PSN-Naam1 sub

Je kan ook een nieuw Playstation Network master account aanmaken:

Playstation account Playstation Network account Master/Sub account
naam1 PSN -Naam1 Master
Nieuwe nick PSN-Naam Nieuw Master

Of maar van dit laatste ben ik niet zeker.

Je eerste Playstation naam verwijderen en dan je Playstation Network account aan je "Nieuwe Nick" koppelen

Playstation account Playstation Network account Master/Sub account
Nieuwe nick PSN-Naam1 Master

Volgens mij zijn dit de opties die je kan doen....

Hoop dat je snapt wat ik bedoel en succes in ieder geval :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dus beter gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken op je Playstation 3 zelf. ;)

Dit kan je doen bij het eerste "hoofdpuntje" in het hoofdmenu van de Playstation 3. Bij Nieuwe gebruiker maken. Daarna ken je een nieuwe PSN-ID aanmaken met die nieuwe gebruiker. En dan kan je daaronder spelen.

Ik heb het nog niet uitgetest maar ik ga er vanuit dat dit werkt aangezien je anders met het hele gezien onder 1 PSN-ID moet spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dus beter gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken op je Playstation 3 zelf. ;)

Dit kan je doen bij het eerste "hoofdpuntje" in het hoofdmenu van de Playstation 3. Bij Nieuwe gebruiker maken. Daarna ken je een nieuwe PSN-ID aanmaken met die nieuwe gebruiker. En dan kan je daaronder spelen.

Ik heb het nog niet uitgetest maar ik ga er vanuit dat dit werkt aangezien je anders met het hele gezien onder 1 PSN-ID moet spelen.

het lijkt me wel dat dit lukt, aangezien je ook de hele tijd word uitgelogd van PSN als je van account verwisseld :puh: (doe ik altijd als ik uit wil loggen op PSN)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dus beter gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken op je Playstation 3 zelf. ;)

Dit kan je doen bij het eerste "hoofdpuntje" in het hoofdmenu van de Playstation 3. Bij Nieuwe gebruiker maken. Daarna ken je een nieuwe PSN-ID aanmaken met die nieuwe gebruiker. En dan kan je daaronder spelen.

Ik heb het nog niet uitgetest maar ik ga er vanuit dat dit werkt aangezien je anders met het hele gezien onder 1 PSN-ID moet spelen.

hey mensen bedankt voor de reacties,

maar als ik dus een nieuwe gebruiker aan zou maken, en met mijn nieuwe PSN ID daaop inlog moet ik dat alleen doen als ik multiplayer wil spelen want anders moet ik bij single player ook weer alles opnieuw spelen vanaf de eerste missie?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dus beter gewoon een nieuwe gebruiker aanmaken op je Playstation 3 zelf. ;)

Dit kan je doen bij het eerste "hoofdpuntje" in het hoofdmenu van de Playstation 3. Bij Nieuwe gebruiker maken. Daarna ken je een nieuwe PSN-ID aanmaken met die nieuwe gebruiker. En dan kan je daaronder spelen.

Ik heb het nog niet uitgetest maar ik ga er vanuit dat dit werkt aangezien je anders met het hele gezien onder 1 PSN-ID moet spelen.

hey mensen bedankt voor de reacties,

maar als ik dus een nieuwe gebruiker aan zou maken, en met mijn nieuwe PSN ID daaop inlog moet ik dat alleen doen als ik multiplayer wil spelen want anders moet ik bij single player ook weer alles opnieuw spelen vanaf de eerste missie?

Nee, je kan je savegames kopiëren naar je nieuwe gebruiker, ik heb dat ook gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven is gezegt kan je kopiëren. Ik zal dat even aan je uitleggen. Ga naar je Playstation Home. Daar zie je een kopje 'Game'. Daaronder staan allemaal opties. Als het goed is zie je ook twee keer een optie 'Hulpprogramma voor opgeslagen data'. Hieronder staat een PSN naam. In mijn geval 'Kevin'. Klik op het kopje met de PSN naam waar de savegames op staan. Als je dat hebt gedaan krijg je een hele lijst met savegames. Klik de goede(n) aan. Druk op de Driehoek op je controller. Dan zie je vijf opties. Kies de optie kopiëren. Klik een aantal keer op Rondje zodat je weer bij 'Game' komt. Kies dan weer 'Hulpprogramma voor opgeslagen data' maar dan met de PSN naam van waar je wilt dat de savegame heen gaat. Klik weer op Driehoek. En kies 'Plakken'

Het schuingedrukte weet ik niet meer zeker, omdat ik geen 2 accounts heb. Kan iemand dit bevestigen? Dank u :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven is gezegt kan je kopiëren. Ik zal dat even aan je uitleggen. Ga naar je Playstation Home. Daar zie je een kopje 'Game'. Daaronder staan allemaal opties. Als het goed is zie je ook twee keer een optie 'Hulpprogramma voor opgeslagen data'. Hieronder staat een PSN naam. In mijn geval 'Kevin'. Klik op het kopje met de PSN naam waar de savegames op staan. Als je dat hebt gedaan krijg je een hele lijst met savegames. Klik de goede(n) aan. Druk op de Driehoek op je controller. Dan zie je vijf opties. Kies de optie kopiëren. Klik een aantal keer op Rondje zodat je weer bij 'Game' komt. Kies dan weer 'Hulpprogramma voor opgeslagen data' maar dan met de PSN naam van waar je wilt dat de savegame heen gaat. Klik weer op Driehoek. En kies 'Plakken'

Het schuingedrukte weet ik niet meer zeker, omdat ik geen 2 accounts heb. Kan iemand dit bevestigen? Dank u :)

Bij mij werd het automatisch gekopiërd naar de plaats waar ik het wou, dus je moest niet plakken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...