Evan Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Hallo allemaal! ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum maar ik heb jullie hulp nodig. ik wil namelijk mij eigen behang laten uitprinten voor 120 euro bij de hema. alleen.. ik heb een probleem ik wil een mix van fotos en teksten die ik mooi vind erop hebben. ik heb ps cs3 aangeschaft ik kan er alleen niet mee omgaan wie wilt mij helpen ontwerpen of tips geven, zodra ik reacties krijg volgt er verdere informatie! alvast bedankt ! Reageren
M4X Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Das een lastige, ik denk dat je het beste in real life wat probeersels kunt maken in plaats van Photoshop. Zorg allereerst dat alle fotos dezelfde maat hebben, of dat er een bepaald patroon in zit (bijvoorbeeld 1 hele grote in het midden, steeds dezelfde onder elkaar). Google eens naar behang, misschien kan je daar wat inspiratie vandaan halen. Reageren
Evan Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Zo das snel:) het ding is dat ik geen patroon wil, het is echt een muur met door elkaar gemixt, dus niet naast of onder elkaar maar echt door elkaar en er komt 1 in het midden ja. thx voor je reactie het word een muur van 200 bij 270 cm Reageren
Joriz Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Wat zijn uberhaubt alle vereisten van het aanleveren van je behangontwerp? Moeten het vectors zijn? Moet het behang zich steeds herhalen of mag het gewoon een hele grote foto zijn die de Hema automatisch perfect over meerdere behangvellen doet? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Mischien is dit een idee? De verschillende vakken zijn de foto's Succes EDIT Je moet de zwarte lijnen weg denken, als ik die weg haalde verklootte ik het hele plaatje.. Bewerkt: 23 september 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Probeer het een met andere software. Over het algemeen wordt Paint shop pro als een makkelijker programma gezien. Wel met minder functies, maar dat zijn details Is trouwens heel algemeen genomen hoor, het verschilt heel erg per wat mensen makkelijk vinden en wat niet Wel een errug leuk idee Bewerkt: 23 september 2008 door Blaatschaap Reageren
Evan Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 dit is wat hema zegt: http://foto.hema.nl/web/20349612/cmWallPaperStart.do ik had dit in mijn hoofd als beginnetje: links bovenin dit: (abstracht omdat ik dat mooi vind) en deze in het midden van alles met een paar van die rode en witte strepen erdoorheen: Reageren
Evan Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 *BUMP* Iemand die me nog wil helpen? thx Reageren
.Phobia Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Evan is dit ongeveer wat je zoekt; Reageren
Evan Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 aah bedankt dat is precies wat ik bedoel! zou je dit ook nog kwijt kunnen? http://img356.imageshack.us/my.php?image=2...ccd41043oz1.jpg links of of rechts onderin Reageren
.Phobia Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) dat wordt moeilijk, maar ik kan het wel als voledige achtergrond zetten, en dan de rest daar op ^^ ik zal de uitkomst dan editen edit: hier is ie Bewerkt: 28 september 2008 door aartdognau Reageren
Evan Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) ok succes maar word het totaal plaatje dan niet erg vaag/uitgerekt? Bewerkt: 28 september 2008 door Evan Reageren
.Phobia Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 het staat er al hoor ik heb het al geedit. en nee het is niet vaag geworden vindt ik toch. Reageren
Evan Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 harstikke bedankt hijs echt mooi geworden. ik wil er zelf nog wat tekst bij doen maar dat ga ik zelf regelen! maareh hema zegt: 1 megapixel per m2 gaat dat goed komen denk je? of denkje dat hij helemaal uitgerekt wordt als ik hem als behang binne heb? http://foto.hema.nl/web/20349612/cmWallPaperStart.do Reageren
.Phobia Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ja dat kan wel goed zijn, maar ik weet niet precies hoe groot een mega pixel is >.< maar als je wilt kan ik hem mooi vierkant maken, en dan is ie niet uit gerekt. alleen meschien pixel achtig, maar dat hangt af van de Hema. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.