TZG Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Shit man. nu driedubbel vastgelopen op helft van balkje. en ik denk: weet je wat? ik installeer hem helemaal overnieuw, ik wil hem dus verwijderen, maar ik heb geen toestemming om dit te mogen verwijderen (de map van Rockstar Games) hoe kan dit in vredesnaam?? ik denk ga eens bij mijn backups kijken, staat er helemaal NIKS meer!!! wtf dit is egt niet fijn. ik wil gewoon de game heristalleren, maar dat is zelfs te veel gevraagd ofzo.. nu heb ik mijn oude wapen niet meer, en ik kan mijn spel niet meer spelen. En zo technish ben ik nou ook niet weer, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen pllzz AARGHH! Hopeloze groeten GTA4gamer!!! Reageren
Beagle Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Je kan gewoon naar configuratiescherm > Software en dan San andreas selecteren. Dan unistallen. OF, je pakt de unistaller en klikt op "repair" als het er staat, alleen ik denk dat dit niet goed genoeg gaat werken. Anders installeer je San andreas tijdelijk in een andere map. En dat je geen toestemming hebt, betekent dat je zelf geen admin van je computer bent of dat de map in gebruik is. Grz, Beagle Reageren
TZG Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Heb je vista? ja... betekend dat er iets niet goed is. PS: ik vind vista egt **** Reageren
TZG Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 ik heb hem nu zelfs verwijderd en weer op nieuw geistalleerd, maar hij doet nog steeds niks naar dat hij op het halve balkje is geweest! ik word hier egt ziek van! wat moet ik nu doen? Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 ik heb hem nu zelfs verwijderd en weer op nieuw geistalleerd, maar hij doet nog steeds niks naar dat hij op het halve balkje is geweest! ik word hier egt ziek van! wat moet ik nu doen? dat had ik ook eerst. ik had toen main.scm gemod. toen liep de game helemaal vast omdat ik versie 2 had. die moet je downgraden. maar dan heb je kans dat ie noch nie werkt dus je moet hem uninstallen, en op een ander gebruikers acc weer installen. je kan hem dus niet meer op je eigen gebruikersacc spelen.. Reageren
TZG Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 ik heb hem nu zelfs verwijderd en weer op nieuw geistalleerd, maar hij doet nog steeds niks naar dat hij op het halve balkje is geweest! ik word hier egt ziek van! wat moet ik nu doen? dat had ik ook eerst. ik had toen main.scm gemod. toen liep de game helemaal vast omdat ik versie 2 had. die moet je downgraden. maar dan heb je kans dat ie noch nie werkt dus je moet hem uninstallen, en op een ander gebruikers acc weer installen. je kan hem dus niet meer op je eigen gebruikersacc spelen.. dus ik moet een andere gebruiker aanmaken op mijn computer en hem dan daar aanmaken? kan ik dan nog proberen te modden?? of kan ik dat beter niet doen. voor mij is in ieder geval duidelijk dat ik GEEN mod-installer moet gebruiken, maar het gewoon handmatig moet doen Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 ik heb hem nu zelfs verwijderd en weer op nieuw geistalleerd, maar hij doet nog steeds niks naar dat hij op het halve balkje is geweest! ik word hier egt ziek van! wat moet ik nu doen? dat had ik ook eerst. ik had toen main.scm gemod. toen liep de game helemaal vast omdat ik versie 2 had. die moet je downgraden. maar dan heb je kans dat ie noch nie werkt dus je moet hem uninstallen, en op een ander gebruikers acc weer installen. je kan hem dus niet meer op je eigen gebruikersacc spelen.. dus ik moet een andere gebruiker aanmaken op mijn computer en hem dan daar aanmaken? kan ik dan nog proberen te modden?? of kan ik dat beter niet doen. voor mij is in ieder geval duidelijk dat ik GEEN mod-installer moet gebruiken, maar het gewoon handmatig moet doen de beste oplossing is dus: deinstalleren, nieuw acc aanmaken. daarop installeren en dan voortaan daar op spelen. als je toch wilt modden: klik me! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik raad Modden af als je niet zo technisch bent. Je moet weten wat je Mod en dus ook die bestanden Back-uppen. Of je Downgrade en maakt een Back-uup van heel SA en dan kan je gerustig modden en als SA Crasht dan de Back-up plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.