Jump to content

iemand opbellen in multiplayer


azgeleor

Recommended Posts

Ja, dit kan. Maar dan moet jij én de speler die je wilt opbellen allebei een headset ter jullie beschikking hebben. Je kan iemand bellen door in je Phone Menu naar Phonebook te gaan en daar de naam van de speler te selecteren waarmee je wilt bellen. Dan zal je kunnen kiezen tussen Call, Mute en Vote Kick (of iets dergelijks). Call is bedoelt om iemand te bellen. Mute om hem niet meer te horen, en het ene met kick om hem te kicken (maar dit gaat pas wanneer de meerderheid hem wilt kicken).

-------

Ik denk trouwens dat je in Party Mode elkaar automatisch hoort.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

+ je moet natuurlijk wel bij elkaar in de server zitten. Niet zo dat als je iemand in je frendslist hebt staan die nu gta aan het spelen is maar je zit niet bij hem in de server dat je hem ff kan belluhn, want da gii nie hy he polypen op zun stembanden!

Link to comment
Delen op andere websites

moet dit niet bij general multiplayer :Y

Aan dit soort reacties heeft ie dus niks aan he.

Ontopic, gewoon je mobiel naar boven halen, en dan direct op X of A drukken, en je ziet de spelers, klik op de betreffende speler, en druk op 'Call', dit werkt alleen als ie ook een headset heeft.

Tevens, als je TDM ofzo doet, en je belt iemand van de andere team, dat gaat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

moet dit niet bij general multiplayer :Y

Aan dit soort reacties heeft ie dus niks aan he.

Ontopic, gewoon je mobiel naar boven halen, en dan direct op X of A drukken, en je ziet de spelers, klik op de betreffende speler, en druk op 'Call', dit werkt alleen als ie ook een headset heeft.

Tevens, als je TDM ofzo doet, en je belt iemand van de andere team, dat gaat niet.

dat van teams kan je volgens mij instellen, en de ander moet dan natuurlijk een headset hebben :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

moet dit niet bij general multiplayer :Y

Aan dit soort reacties heeft ie dus niks aan he.

Ontopic, gewoon je mobiel naar boven halen, en dan direct op X of A drukken, en je ziet de spelers, klik op de betreffende speler, en druk op 'Call', dit werkt alleen als ie ook een headset heeft.

Tevens, als je TDM ofzo doet, en je belt iemand van de andere team, dat gaat niet.

Volgens mij gaat het wel hoor, want ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens een TDM tegen de musketeers heb gespeeld en dat één van hun naar mij belde enzo?

Link to comment
Delen op andere websites

moet dit niet bij general multiplayer :Y

Aan dit soort reacties heeft ie dus niks aan he.

Ontopic, gewoon je mobiel naar boven halen, en dan direct op X of A drukken, en je ziet de spelers, klik op de betreffende speler, en druk op 'Call', dit werkt alleen als ie ook een headset heeft.

Tevens, als je TDM ofzo doet, en je belt iemand van de andere team, dat gaat niet.

Volgens mij gaat het wel hoor, want ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens een TDM tegen de musketeers heb gespeeld en dat één van hun naar mij belde enzo?

Ow, dan zal het wel kunnen ja, straks ofzo eens kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...