Puma Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Hi, Bij mij op school zijn er volgende week weer AGB-verkiezingen. De AGB (Arnhemse Gymnasiasten Bond, zit op Gymnasium ) is een soort van leerlingenraad die behalve dingen op school regelt zoals betere toiletrollen, het verbieden van onverwachte SO (hopelijk lukt dat) en muziek in de aula, bijvoorbeeld. Komende week zijn de verkiezingen weer, en één van de twee partijen die in aanmerking komen voor het winnen van de verkiezingen (er zijn twee serieuze partijen, die 'echt' meedoen, verder "lol"-partijen die voor de lol meedoen) vroeg of ik hun flyers, posters en stickers wou ontwerpen. Zo gezegd zo gedaan, het zijn er misschien té veel om ze allemaal op deze pagina te dumpen, waarom ik ze even op m'n site gedumpt heb. Check ze hier. De afbeeldingen zijn erg verkleind, de megaposter is bijvoorbeeld al een meter of meer 'in het echt'. Ojah, ik werk met Paint Shop Pro in plaats van Photoshop.. Graag wat rates en comments .. Bewerkt: 23 september 2008 door Puma Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Leuke posters. Ik zou proberen ze iets kleurrijker te maken, zodat ze vrolijker worden (vooral de eerste twee). Bij de poster waarbij hun foto op een gebouw is afgebeeld, zit dat liftje over het gezicht van dat meisje, staat nogal slordig, vind je je niet? Reageren
Hackman Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Inderdaad zoals Tom al zei zijn de eerste 2 niet zo kleurrijk, misschien dat je dat wat kleur kan geven met een bepaalde tool zoals Photoshop kleurbalans heeft. Daar worden ze allebei al wat vrolijker van maar dan zijn ze nog steeds een beetje kaal tegenover de posters die volgen na die 2. Misschien dat je daar wat meer versieringen op kan doen zoals je ook bij de anderen hebt gedaan. Verder vind ik ze allemaal erg mooi gemaakt, ze hebben allemaal wel wat leuks in zich alleen vind ik de eerste net iets minder dan de anderen als je de kleur en kaalheid niet meetelt. Ik vraag me af wat dat op de achtergrond is, want bij mij krijg ik het gevoel dat ik tussen de benen van een vrouw zit te kijken die zo'n meisjesonderbroek aanheeft. Ook is dat meisjesonderbroekje wat pixelig die je dan misschien eventueel een beetje kan vervagen met PP. De teksten zijn overal goed gelukt en nemen de aandacht, zoals het hoort! Ook zie ik dat je bij ze allemaal veel aandacht hebt besteed en goed de details hebt afgewerkt. Ook de laatste vind ik erg orgineel bedacht, ga zo door! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Bij de megaposter zit er bij die gast recht een witte stip in zijn oog. Die moet rood zijn en er moet een laser uit komen! Nee, nu even serieus, het staat best vaag. Reageren
Puma Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Dat komt omdat de afbeelding eigenlijk een resolutie heeft van zo'n 3000 pixels qua breedte.. Wanneer je zo'n afbeelding verkleint ontstaan er altijd rare vervormingen, zoals dat witte puntje. Bewerkt: 23 september 2008 door Puma Reageren
Addicted2 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Simpel, maar erg doeltreffend! Heerlijke doelen hebben jullie ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.