.Antonio Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Even een signature gemaakt om weer ff alles te leren! En? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Lettertype: 8,5 Plaatsing: 10 Face: 8,5 Kleur: 7 Render: 8,16666666666667 Plaatsing: 8 Mooiheid: 8,5 Ingeblend: 8 Border: 7,5 Stijl: 7 Dikte: 8 Kleur: 8,5 Stijl: 8 Verdeling: 9 Achtergrond: 8,5 Effecten: 8 Overige: 7,5 Bonuspunten: 8 Commentaar: Mooie Signature, je naam staat op de perfecte plaats, ik kan geen dingen bedenken die beter moeten zijn... Hij is gewoon geslaagd. TOTAAL: 8,083333 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures MegaPilot. Bewerkt: 23 september 2008 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Ik kan je nu al zeggen dat je het nu nog niet hebt afgeleerd aangezien deze in het geheel goed is geslaagd. De achtergrond is aan de linker kant van de render nogal standaard maar aan de rechter kant heb je een mooi effect gemaakt die er goed bij past en dat maakt de linker kant ook meteen goed vind ik. Aan de render heb je duidelijk ook goed aandacht aan besteedt als ik kijk naar het effect wat je er op hebt gedaan, rechtonder is de render namelijk wat vager wat mooi past bij het effect van de achtergrond! De tekst in je sig vind ik erg goed geplaatst, ik zou zelfs geen betere plek kunnen verzinnen, en het font heb je mooi uitgekozen. Het enige wat ik aan je sig mis is een mooie border, eerst dacht ik hem wel te zien alleen toen ik wat beter keek bleek dus dat er helemaal geen border is en dat vind ik best wel jammer aangezien dat de sig mooi afmaakt. Ik hoop dat je wat met mijn tips zult doen ookal zijn die er bijna niet. Bewerkt: 23 september 2008 door Hackman Reageren
.Antonio Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik kan je nu al zeggen dat je het nu nog niet hebt afgeleerd aangezien deze in het geheel goed is geslaagd. De achtergrond is aan de linker kant van de render nogal standaard maar aan de rechter kant heb je een mooi effect gemaakt die er goed bij past en dat maakt de linker kant ook meteen goed vind ik. Aan de render heb je duidelijk ook goed aandacht aan besteedt als ik kijk naar het effect wat je er op hebt gedaan, rechtonder is de render namelijk wat vager wat mooi past bij het effect van de achtergrond! De tekst in je sig vind ik erg goed geplaatst, ik zou zelfs geen betere plek kunnen verzinnen, en het font heb je mooi uitgekozen. Het enige wat ik aan je sig mis is een mooie border, eerst dacht ik hem wel te zien alleen toen ik wat beter keek bleek dus dat er helemaal geen border is en dat vind ik best wel jammer aangezien dat de sig mooi afmaakt. Ik hoop dat je wat met mijn tips zult doen ookal zijn die er bijna niet. Ja je hebt helemaal gelijk! Ik ben de border helemaal vergeten... Volgende keer zou ik eraan denken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.