Jump to content

Beste Gitaren

Wat is de ''Beste'' Gitaar?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Van Gibson

• Les Paul
      4
    • SG
      2
    • XPlorer
      0
    • FLying V
      0
    • Firebird
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Alleen Mensen Posten die er verstand van hebben..

Thnks..

Bewerkt: door [B]ig [S]moke
Geplaatst:

Zelf heb ik helaas geen Gibson, maar ik denk dat ze allemaal op hun eige manier weer fantastische gitaren zijn.

Ook ligt het er natuurlijk aan waar je hem mee versterkt....

Wat ik van coovers op youtube hoor, vind ik de Les paul heel goed, al weet ik zeker dat ook die andere prachtig geluid in zich hebben.

Geplaatst:

Hoe kan je één model nou het beste vinden? Ik kan ook voor een Les Paul gaan, maar dat komt omdat die ene die ik bespeeld heb eentje van €3000 was, de enige Explorers en SG's die ik ooit in m'n handen heb gehad waren goedkope dingen van een tiende van die LP :7 Vind je het dan gek dat ik liever de LP had?

Wat vorm betreft, doe mij maar een Explorer of Flying V, allebei zwart met de klassieke witte slagplaat. Pure 80's metal-nostalgie!

Geplaatst: (bewerkt)

Ibanez :D Waarom staat die er niet bij :O ?

Owh sorry ik zag het niet dat het alleen om de merk Gibson gaat.. :puh: In dit geval ga ik in ieder geval voor Les Paul :)

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Bedoel je de mooiste of de beste. Eigenlijk moet iedereen dit voor zichzelf uit maken maar ik snap wat je bedoelt. Ook vind ik het onzin dat mensen zeggen dat als je een dure gitaar koopt een goede hebt. Ik heb een gitaartje van rond de 100 en hij speelt heerlijk met wat kleine aanpassingen. Maar ikzelf vind het Les Paul model erg mooi. Ik ben van plan om binnenkort een Richwood RE-129 te kopen. Dit is de Richwood Les Paul. Ik moet eerst nog maar eens kijken bij de plaatselijke muziekwinkel.

Ook vind ik een Flying V een mooi gitaar. Vooral de custom van Jimi Hendrix de goude Flying V.

Maar de Les Paul vind ik toch de mooiste de kleur denk gewoon subburst of tabacco (of hoe je het schijft) al hoewel zo'n Wylde is ook wel mooi :D.

Omar

Geplaatst:

Mensen er komt nog een Topic over Ibanez, Spector, Fender, Musicman etc.

Dat kan ook allemaal in één pol hoor, vraag een moderator of hij deze aan kan passen. Verder vind ik Les Pauls een hele mooie, al past het niet bij mijn stijl. Heb zelf een Fender Strat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...