Jesse99 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb na 3 jaar San Andreas weer eens uit de kast gehaald (legale PC versie) om hem nog eens te herspelen. Ik herinner me dat ik de eerste keren geen enkel probleem had met dating, en alle dates uiteindelijk uitgespeeld heb. Nu ben ik hem aan het herspelen, maar treedt er een probleem op met de dates. Na de "Burning Desire" missie kan ik Denise dus gaan daten. Ik kan haar ophalen, met haar een restaurant, fastfood, of dancing ingaan, maar daarna beginnen de problemen. Ik kom niet meer van haar af en kan de date dus niet succesvol beëindigen. Op dat moment zijn ook alle datemogelijkheden weer ontoegankelijk geworden. Ik kan haar niet thuis afzetten, en oneindig met haar blijven rondrijden. Sterker nog, ze is volledig onkwetsbaar geworden. Gezien dit probleem mij belette om nog ergens binnen te kunnen gaan, dacht ik de date even hardhandig te beëindigen. Ik heb op haar geschoten met 'n machinegeweer, met 'n bazooka, ik ben uit een rijdende brandende auto gesprongen met haar nog erin, maar ze blijft brandend en bloedend achter me aan lopen. Enige manier de boel te herstellen is door mezelf te laten arresteren, of doden. Maar ik maak dus geen vooruitgang hier, en omdat ik graag doorspeel begin ik influence te verliezen. Ik heb meerdere mogelijkheden voor dates geprobeerd, maar altijd hetzelfde probleem waar ik ook heen ga. Ook heb ik geprobeerd met haar te blijven rondrijden, ik herinnerde me dat ze op 'n date nogal graag drive-by shootings deed maar dat gebeurt helemaal niet. Ik heb de game al eens geherinstalleerd, ook dat mocht niet baten. Moest het van belang zijn, mijn game is geupdated naar versie 1.01 (zonder krijg ik hem niet aan de loop). Ik heb geen mods of cheats gebruikt. Weet iemand misschien een oplossing, of klinkt dit probleem bekend? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Met hoeveel procent heb je Denise al gedate? Dit kan je zien in het pauze menu -> Stats -> Archievements. Gebeurt dit alleen bij deze savegame, of ook bij andere savegames? Probeer anders eens een savegame te downloaden waarmee je ook kan daten? Gebeurt het alleen bij Denise, of ook bij andere dates? (Als je zover al bent ten minste) Kan je je savegame eens uploaden, zodat wij ook eens kunnen proberen? Als je niet weet hoe een savegame up te loaden, dan raad ik je aan om hier eens te kijken. Zit er verder een kras op je DVD? Reageren
Jesse99 Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Het lijkt erop dat ik de oorzaak gevonden heb. Nou ja, niet precies, maar ik weet al iets meer en ik kan weer doorspelen. Op een of andere manier loopt het spel schijnbaar niet helemaal lekker na langdurig spelen. Als ik net begin gaat alles goed, maar na een tijdje beginnen ineens missies of dates vast te lopen. Moet gewoon toeval zijn dat het eerst steeds met die date met Denise mis ging, maar ik had het zojuist ook met de "555 We Tip" missie. Bijna een uur in valetuniform aan dat hotel gestaan maar die DA kwam niet opdagen... Toch bedankt voor de moeite Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik heb het ook gehad. ze wou niet uit me auto of ze ging niet haar huis in het bleef gewoon vasthangen ik had hem ook al een hele tijd niet meer gespeeld. en toen ik hem weer een tijdje had gespeeld ging alles weer zoals het hoorde. veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.