Iscariah Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Voor de mensen die eens een intrieur willen betreden die niet toegankelijk zijn tijdens single player en free mode, heb ik de gouden tip! Eerder deze week viel mij op (nadat de heli door een sukkel gesloopt was) in Bomb Da Base II dat toen ik langs de garage van Brucie reed, dat die open stond!!! Vanavond heb ik dat met Jacky-2007, j1mz en LocoPuddle onderzocht, en er blijken nog meer intrieurs geopend te zijn. Denk bijv. aan de Liberty City Bank v/d missie Three Leaf Clover of het café waar je Vlad in het begin treft. Ook is er nog een vervallen villa in Alderney die nu open was en normaal dus niet. Helaas waren niet alle intrieurs uit het spel betreedbaar, maar wel een x aantal die normaal echt potdicht zitten. Zo ook de kerk waar een missie met Roman in voorkomt en waar de missie "The Undertaker" start. Ik schrijf dit zo vaag om het spoilerloos te houden voor de enkeling die het spel nog niet heeft gespeeld, maar de rest begrijppt waar ik bedoel. De kerk was open, maar helaas was de intrieur zelf niet geladen of zoiets. Dat zagen we al toen we buiten stonden, maar toen we eenmaal binnen waren zagen we helemaal niets meer. Alleen een zwart gapend gat. Even de juiste richting oprennen en je stond buiiten en was het beeld weer terug. Als laatste noem ik nog even het Koreaanse winkeltje in Broker waar je in het begin in een missie een steen door het ruit moet gooien. Je kan hier in, je kan daar ook bijna alles kapotmaken maar pas op! Er is daar als je naar achteren gaat een soort schaakbordpatroon op de grond. Ga je hier opstaan, dan zak je door de grond. Loop ook niet tegen de achterwand aan, want ook dan pleur je er zo door en val je in de Blue Hell. Er zijn nog meer gebouwen denk ik, alleen wisten we die niet te bedenken. Leuke taak voor de rest die dit wil uitproberen, suc6... Misschien dat ik een snapmap ervoor maken en dat ik de post later dus nog update. Kijk maar af en toe. Bewerkt: 23 september 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 Fucking cool . Kan je ook uitzoeken of het voor de PS3 ook is ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 Fucking cool . Kan je ook uitzoeken of het voor de PS3 ook is ? Geen flauw idee, want ik heb geen PS3... Maar aangezien de PS3 dezelfde glitches heeft zoals de raketschommelstoel denk ik van wel... Probeer het maar gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 leuk gevonden! ga eens kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 Goed gevonden. Ik zal er een kijkje nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 Damnit, ik moet dit vanavond echt eens gaan doen Hoe doe je eigenlijk Bomb Da Base met een vriend? Er wordt altijd geconnecten met andere mensen, de meesten zijn egoïsten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 Damnit, ik moet dit vanavond echt eens gaan doen Hoe doe je eigenlijk Bomb Da Base met een vriend? Er wordt altijd geconnecten met andere mensen, de meesten zijn egoïsten. Dat doe je door in "player match" Bomb Da Base II aan te klikken en dan zet je de private slots op max. Voila, nu kunnen er alleen genodigden komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Ik heb het even uitgeprobeerd op de PS3 en het werkte Ik heb de bank geprobeerd, en de kerk. In de kerk heb ik mezelf moeten killen omdat ik er niet meer uitkwam (het is gewoon een zwart gat zoals gezegt). Omdat die intereurs al werkten ga ik er van uit dat de rest ook werkt. Offtopic: op het tijdstip dat ik het uitprobeerde waren er geen vrienden online, dus moest ik het met andere gastjes doen Die hebben me op een gegeven moment uit de game gekicked omdat ik hun missie verziekte door de hele tijd naar interieurs te gaan Bewerkt: 24 september 2008 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heart Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 Zou iemand eventueel naar mij een PB kunnen sturen van Brucie's garage en die bank? Zeer bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Dat zwarte gat betekend dat je in een glitch zit btw: leuk gevonden Bewerkt: 24 september 2008 door AXIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Vet cool! Ik heb het uitgeprobeert en het werkt! Top gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Brucies garage kun je in singeplayer ook bereiken. Als je nog exotic imports voor Brucie moet doen, en je levert het ding in, zet je hem half in de garagepoort zodat ie openblijft. Dan ga je eens uitgebreidt een kijkje nemen. Zoveel is daar trouwens niet te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Vet cool! Ik heb het uitgeprobeert en het werkt! Top gevonden! Graag gedaan. Brucies garage kun je in singeplayer ook bereiken. Als je nog exotic imports voor Brucie moet doen, en je levert het ding in, zet je hem half in de garagepoort zodat ie openblijft. Dan ga je eens uitgebreidt een kijkje nemen. Zoveel is daar trouwens niet te zien Nee, klopt... Zoveel is er nou ook weer niet te zien, maar iets is beter dan niets. Sommige dingen zie je alleen in cut-scenes. Het blijft leuk als dan blijkt dat je het toch zelf een keer mag bezoeken en rustig bekijken. Ookal staat er niks bijzonders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Vet cool! Ik heb het uitgeprobeert en het werkt! Top gevonden! Graag gedaan. Brucies garage kun je in singeplayer ook bereiken. Als je nog exotic imports voor Brucie moet doen, en je levert het ding in, zet je hem half in de garagepoort zodat ie openblijft. Dan ga je eens uitgebreidt een kijkje nemen. Zoveel is daar trouwens niet te zien Nee, klopt... Zoveel is er nou ook weer niet te zien, maar iets is beter dan niets. Sommige dingen zie je alleen in cut-scenes. Het blijft leuk als dan blijkt dat je het toch zelf een keer mag bezoeken en rustig bekijken. Ookal staat er niks bijzonders. Mag ik het opnemen, ik heb namelijk capture apparatuur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 cool vet gevonden, ga ik zeker ff een keer uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.