Dieko Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Ik heb het gefilmd,maar ik heb toestemming nodig van Iscariah. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Ik heb het gefilmd,maar ik heb toestemming nodig van Iscariah. Hoezo toestemming nodig? Plaats maar hoor, daar heb je van niemand toestemming voor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Ik heb het gefilmd,maar ik heb toestemming nodig van Iscariah. Hoezo toestemming nodig? Plaats maar hoor, daar heb je van niemand toestemming voor nodig. Moet ik dan erin schrijven door Iscariah? Want ik heb het niet gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Ik heb het gefilmd,maar ik heb toestemming nodig van Iscariah. Hoezo toestemming nodig? Plaats maar hoor, daar heb je van niemand toestemming voor nodig. Moet ik dan erin schrijven door Iscariah? Want ik heb het niet gevonden. Da's prima... Doe maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 jij hebt een filmpje daarvan gemaakt toch ? Of je post hem straks wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 LOL ! Toch maar niet mijn naam erin verwerkt? Geeft niet hoor. Maar ik mis wel nog een aantal intrieurs die ook open zijn, zoals de comrades bar in Broker (Vlad's bar) en de vervallen villa in Alderney Noord, waar je een missie hebt om allerlei lui binnen af te slachten en ik weet er zelfs nog 3, maar 2 daarvan zijn huizen en eentje is een Koreaans winkeltje. Maargoed, wel leuk filmpje! Zo kan de rest van het forum ook meegenieten. Bedankt, ik heb ook een capture card maar ben toch blij dat jij het gedaan hebt. En omdat jij het opneemt, hoef je mijn naam ook eigenlijk helemaal niet te plaatsen. Prima gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) LOL ! Toch maar niet mijn naam erin verwerkt? Geeft niet hoor. Maar ik mis wel nog een aantal intrieurs die ook open zijn, zoals de comrades bar in Broker (Vlad's bar) en de vervallen villa in Alderney Noord, waar je een missie hebt om allerlei lui binnen af te slachten en ik weet er zelfs nog 3, maar 2 daarvan zijn huizen en eentje is een Koreaans winkeltje. Maargoed, wel leuk filmpje! Zo kan de rest van het forum ook meegenieten. Bedankt, ik heb ook een capture card maar ben toch blij dat jij het gedaan hebt. En omdat jij het opneemt, hoef je mijn naam ook eigenlijk helemaal niet te plaatsen. Prima gedaan! Sorry Iscariah :$ Ik heb ook niet mijn naam er bij geschreven (bijv dat het door mij is gevonden) Dat groene heb ik er wel bijgedaan want anders kopiëren mensen het filmpje. Ik ben in die Koreaans restaurant gegaan in single player . Is dat wat je bedoelt? Bewerkt: 26 september 2008 door Dieko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 LOL ! Toch maar niet mijn naam erin verwerkt? Geeft niet hoor. Maar ik mis wel nog een aantal intrieurs die ook open zijn, zoals de comrades bar in Broker (Vlad's bar) en de vervallen villa in Alderney Noord, waar je een missie hebt om allerlei lui binnen af te slachten en ik weet er zelfs nog 3, maar 2 daarvan zijn huizen en eentje is een Koreaans winkeltje. Maargoed, wel leuk filmpje! Zo kan de rest van het forum ook meegenieten. Bedankt, ik heb ook een capture card maar ben toch blij dat jij het gedaan hebt. En omdat jij het opneemt, hoef je mijn naam ook eigenlijk helemaal niet te plaatsen. Prima gedaan! Sorry Iscariah :$ Ik heb ook niet mijn naam er bij geschreven (bijv dat het door mij is gevonden) Dat groene heb ik er wel bijgedaan want anders kopiëren mensen het filmpje. Ik ben in die Koreaans restaurant gegaan in single player . Is dat wat je bedoelt? Hey! Nee. dat restaurant wat jij bedoald is in Alderney en die's dus wel chinees. Maar er is een filmpje van een glitch in free mode dat ze erin komen, da's deze: http://nl.youtube.com/watch?v=3dY5bG86wN4 Hier zeggen ze chinese shop, maar dat klopt niet, is koreaans, weet ik zeker. Via freemode kan je erin komen met de gitch en via Bomb da Base staan de deuren gewoon open. En die huizen die ik bedoel, daar is er eentje van in Broker en eentje in Bohan, maar ik maak later even een snapmap.... Goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) LOL ! Toch maar niet mijn naam erin verwerkt? Geeft niet hoor. Maar ik mis wel nog een aantal intrieurs die ook open zijn, zoals de comrades bar in Broker (Vlad's bar) en de vervallen villa in Alderney Noord, waar je een missie hebt om allerlei lui binnen af te slachten en ik weet er zelfs nog 3, maar 2 daarvan zijn huizen en eentje is een Koreaans winkeltje. Maargoed, wel leuk filmpje! Zo kan de rest van het forum ook meegenieten. Bedankt, ik heb ook een capture card maar ben toch blij dat jij het gedaan hebt. En omdat jij het opneemt, hoef je mijn naam ook eigenlijk helemaal niet te plaatsen. Prima gedaan! Sorry Iscariah :$ Ik heb ook niet mijn naam er bij geschreven (bijv dat het door mij is gevonden) Dat groene heb ik er wel bijgedaan want anders kopiëren mensen het filmpje. Ik ben in die Koreaans restaurant gegaan in single player . Is dat wat je bedoelt? Hey! Nee. dat restaurant wat jij bedoald is in Alderney en die's dus wel chinees. Maar er is een filmpje van een glitch in free mode dat ze erin komen, da's deze: http://nl.youtube.com/watch?v=3dY5bG86wN4 Hier zeggen ze chinese shop, maar dat klopt niet, is koreaans, weet ik zeker. Via freemode kan je erin komen met de gitch en via Bomb da Base staan de deuren gewoon open. En die huizen die ik bedoel, daar is er eentje van in Broker en eentje in Bohan, maar ik maak later even een snapmap.... Goed? Dat vind ik goed! Maar er is een Chinees of Koreaans restaurant waar je gewoon in kunt in free mode. Daar kon ik namelijk gewoon in dus dat is geen hidden interior. Geeft jouw capture card goeie kwaliteit? Bewerkt: 26 september 2008 door Dieko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 Mooi filmpje hoor ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Dat vind ik goed!Maar er is een Chinees of Koreaans restaurant waar je gewoon in kunt in free mode. Daar kon ik namelijk gewoon in dus dat is geen hidden interior. Geeft jouw capture card goeie kwaliteit? Ja, dat Chinese Restaurant heet Mr. Fuk's... Da's een chinees restaurant in een Koreaanse buurt. Maar dat je daar in freemode inkon weet ik. Daarom noemde ik die niet. Is wel een mooi restaurant trouwens. P.S. (edit): Ja, ik heb een TV-kaart die verglijkende beelden als jouw filmpjes kan maken. Ik bedoel dan vergelijkbare kwaliteit. Maar ik heb momenteel best weinig ruimte op m'n schijven over, dus ik film even niets. EDIT2: Ik heb trouwens ook een ander zeer leuk filmpje die ik jullie neus even niet voorbij kon laten gaan. Ies geen GTA4, maar wel heel erg lachuh!: http://www.luckytv.nl/video_uitmedak.html @Dieko hieronder: Klopt, je kan gewoon in het restaurant, maar in het winkeltje niet dus.... Bewerkt: 26 september 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 Dat vind ik goed!Maar er is een Chinees of Koreaans restaurant waar je gewoon in kunt in free mode. Daar kon ik namelijk gewoon in dus dat is geen hidden interior. Geeft jouw capture card goeie kwaliteit? Ja, dat Chinese Restaurant heet Mr. Fuk's... Da's een chinees restaurant in een Koreaanse buurt. Maar dat je daar in freemode inkon weet ik. Daarom noemde ik die niet. Is wel een mooi restaurant trouwens. Ik kon daar gewoon in. Het was met freemode en politie stond aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.