Gta-Alien Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Weet iemand waar ik flash game maker kan downloaden sorry ik heb nodig voor school dus ik heb snel nodig GRAAG SERIEUS ANTWOORDEN ik heb snel nodig >>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Computer Talk forum (subforum Software).<<< >>> Door .Levi.: ps: in het vervolg geen dubbele topics aanmaken.<<< Bewerkt: 24 september 2008 door .Levi. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Beste Alien, Ten eerste zou ik het Hier proberen. Dat is het forumdeel waar je dit soort aanvragen het beste kwijt kunt. Ten tweede als je nu in Google gewoon even "flash game maker" gaat zoeken vindt je genoeg websites die aan je vraag voldoen... Dus het lijkt me niet zo moeilijk om hieraan te komen.... Gewoon iets meer moeite doen heet dat Veel plezier en succes iig met je flash game maker Reageren
xgaming Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Een Flash game maak je niet zo snel. Je moet kennis hebben van het programma en van de taal, ActionScript 2 of 3. Kijk hier is tussen. Echter zijn dit tutorials en geen game makers want die bestaan (voor zover ik dat weet) niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.