KillerZero86 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik heb een trainer gedownlaod voor simcity 4 deluxe, en toen ik het .rar bestandje uitpakte, begon mijn virusscanner meteen te zeiken en te wissen. Ik weet zeker dat er in dit programma geen virus zit, omdat ik m een hele tijd gebruikt heb zonder problemen, en mn broer gebruikt m ook. Ik gebruik Symantec Anti-virus Corporate edition. Weet ieman dwat ik kan doen om de trainer alsnog te laten draaien? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Kan je niet in het programma zelf ervoor zorgen dat de trainer niet geblokkeerd wordt? Bij de meeste virusscanners kan dat. Reageren
Preddy Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Virusscanner uitzetten, rar uitpakken en vervolgens de virusscanner weer aanzetten. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 als ik dan de virusscanner weer aanzat paktie m alsnog Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik heb ook eens zo'n bestand gehad. Later gescanned met een andere anti-virus bleek dat er toch een virus in zat. Wat je als volgt kunt doen is: Stuur een bericht naar Symantec met het bestand er bij gevoegd en laat het door hun onderzoeken. Heb ik laten doen bij Norman. Later hebben ze me iets gestuurd hoe ik dit kon oplossen. Norton en Norman verschillen natuurlijk, maar je kan het proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.