diego009 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Hoi allemaal, Ik heb een bus, zo'n stadsbus. Is het ook mogelijk een busmissie te doen? - Diego009 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Hoi allemaal,Ik heb een bus, zo'n stadsbus. Is het ook mogelijk een busmissie te doen? - Diego009 Neej je kan er geen missies mee doen, maar je kan er wel een hoop chaos mee aanrichten Reageren
diego009 Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Hoi allemaal,Ik heb een bus, zo'n stadsbus. Is het ook mogelijk een busmissie te doen? - Diego009 Neej je kan er geen missies mee doen, maar je kan er wel een hoop chaos mee aanrichten Hoezo een hoop chaos? Reageren
Alphaxus Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Hoezo een hoop chaos? Een bus heeft een zwaar gewicht, dus tegen auto's aanbeuken is voor een bus geen probleem. Door de beuk vliegen (sommige) auto's in brand, en exploderen ze enkele momenten daarna. Reageren
Twinskyh Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hoezo een hoop chaos? Een bus heeft een zwaar gewicht, dus tegen auto's aanbeuken is voor een bus geen probleem. Door de beuk vliegen (sommige) auto's in brand, en exploderen ze enkele momenten daarna. Da's waar, maar een Firetruck werkt toch nog beter! Reageren
jellha Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hoezo een hoop chaos? Een bus heeft een zwaar gewicht, dus tegen auto's aanbeuken is voor een bus geen probleem. Door de beuk vliegen (sommige) auto's in brand, en exploderen ze enkele momenten daarna. Da's waar, maar een Firetruck werkt toch nog beter! jah en die gaat nog veel harder ook dus nog meer schade !! Reageren
Wienish Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hoi allemaal,Ik heb een bus, zo'n stadsbus. Is het ook mogelijk een busmissie te doen? - Diego009 Nee, niet mogelijk. Je kunt wel flinke schade aan andere voertuigen aanrichten, of een soort minifile opbouwen door hem dwars op de snelweg te planten. Reageren
vesa Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hoi allemaal,Ik heb een bus, zo'n stadsbus. Is het ook mogelijk een busmissie te doen? - Diego009 Nee, niet mogelijk. Je kunt wel flinke schade aan andere voertuigen aanrichten, of een soort minifile opbouwen door hem dwars op de snelweg te planten. en dan kan je ook heel veel chaos maken door dan met een rocketlauncher alle auto's kapot knallen. waarschijnlijk als je er een laat knallen gaan ze uiteindelijk allemaal kapot Reageren
GtaSlave Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Wheejoo Met zo'n Firetruck auto's vol op de muur beuken dan blijft er niet veel van over Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) je kan met een bus ook rare vormen van auto's maken EDIT:mijn 600 ste post Bewerkt: 28 september 2008 door end of the riot Reageren
Kloep Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Je kunt er wel zelf een missie van maken, je beukt gewoon vol tegen een politie aan en wacht tot je wat meer sterren hebt, en probeert dan te vluchten Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Je kunt er wel zelf een missie van maken, je beukt gewoon vol tegen een politie aan en wacht tot je wat meer sterren hebt, en probeert dan te vluchten haha lol Reageren
maus1994 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 maar ze vliegen niet zo gelijk in de fik als in gta san andreas met die tanks ! dat was nog eens leuk , niet realistisch maar wel leuk Reageren
BRB Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Of met een bus / brandweerwagen keihard op een stunt afkomen en er loopt net een mens voor vliegt ie gezellig mee : hallo vlieg je lekker mee ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.