Jump to content

S.W.A.T. voertuig

Recommended Posts

Geplaatst:

De S.W.A.T kun je nergens vinden in het spel. De enigste keer dat je hem ziet is tijdens de missie 'End of the Line'. Daar moet je hem dan jatten en door een muur rijden. In plaats van door de muur te rijden, rijd je na je safehouse en pleur je de wagen in een garage. Schiet hem kapot tot de missie faalt en de garage deur dicht gaat om hem te maken. Ga je garage in en je gloednieuwe S.W.A.T staat daar. :)

Heb je de missie al gehad, of ben je daar nog láng niet. Gebruik dan een carspawner, zoals >>deze<<. Na het downloaden moet je hem wel even uitpakken met >>Winrar<< ;) Start SA, en als je game gestart is druk je op 'Alt + Tab'. Open het .exe bestand van de carspawner, en klik dan op 'Inject Trainer'. Daarna kun je de carspawner starten. De rest komt wel vanzelf. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Klik en je hebt je antwoord.

Info staat gewoon in de link. :)

MegaPilot.

EDIT: Ghostrider is me voor! :D

EDIT 2: Die link doet het niet, herstellen heeft geen zin...

Maarja, je hebt genoeg info van Ghostrider. ^_^

EDIT 3: Wie heeft m'n link gecorrigeerd?

Ik corrigeerde hem twintig keer en het deed geen effect...

EDIT 4: Een punt maakt dus veel uit! :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link gecorrigeerd. Je was de laatste punt vergeten. ^^
Geplaatst:

Alternatief als je van een uitdaging houdt is 3 sterren wanted level krijgen, en een proberen te jatten van de S.W.A.T. teams die achter je aankomen ;)

Doe je het liever wat gemakkelijker met een cheat, ga dan voor 3 sterren wanted, en gebruik de cheat om het wanted level weer kwijt te raken.

Geplaatst:

SWAT is de speciale politie eenheid die bij 4 sterren achter je aan komt met een Enforcer. Die kun je dus best gemakkelijk bemachtigen. Maar het voertuig SWAT is niet zo makkelijk te bemachtigen, zoals gezegt.

Dat klopt niet helemaal met die 3 sterren...

Bij 3 sterren zullen de Enforcers je achtervolgen, en geen S.W.A.T. ;)

640px-Enforcer.jpg

Bij 4 sterren ook, en bij 5 sterren zal de FBI komen. De S.W.A.T kom je bij geen enkel wanted level tegen, alleen door de manieren hierboven van mij. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Nee, de enforcer komt niet bij 3 sterren, maar pas bij 4... Ik heb ook een keer toen ik me verveelde een lijstje gemaakt:

1 ster: Er zal een Politiemotor of een wagen achter je aankomen, Wanneer je te voet bent zal er één agent achter je aan komen, waneer je een vuurwapen draagt zal de agent schieten, geen of meleewapen niet.

2 ster: Er zullen meerderen wagens achter je aankomen, ook zullen de agenten op je schieten, ookal heb je geen of een meleewapen in je hand, ze zullen schieten.

3 ster: De Politiehelicopter en de Politieboten zullen worden ingeschakeld om je op te pakken, ook zullen sommige agenten een Shotgun bij de hand hebben.

4 ster: Het S.W.A.T Team zal worden ingezet en ze zullen achter je aan komen in enforcers, ze hebben gevaarlijke blokkades en zullen daar ook op je schieten, De SWAT-agenten zullen ook via de helicopter naar je toe komen. En om je happy te voelen, kom je ook nog op het Journaal dankzij de NewsHeli. Ook zullen de Hydra's achter je aankomen waneer je in een luchtvoertuig zit.

5 ster: (beschikbaar na de missie: The green Sabre) De FBI zal achter je aankomen, je hebt het nu echt te bont gemaakt, Ze dragen SMG's en ze hebben zware voertuigen.

6 ster: (Beschikbaar na het betreden van de woestijn/Las Venturas) Om het spel realistish te maken komt ook nog het leger achter je aan met Tanks, Dee zullen iet schieten, Maar... Raak de tank 1 keer aan met je wagen en het is voorbij.

Zoals je kan zien komt de SWAT er ook niet in voor, wat eigenlijk best jammer is.

(sorry dat deze reactie best offtopic is)

Neeeeeee dat bedoel ik niet GhostRider :puh: De S.W.A.T. (Special Weapons and Tactics) is een bepaalde afdeling van het Amerikaanse politiesysteem dat bij zware criminaliteit of rellen optreedt. De SWAT zijn dus de ventjes die de Enforcer besturen na een Wanted Level 4. Bij Wanted Level 3 zullen er nog geen enforcers en dus ook geen SWAT ingezet worden.

Daarintegen bestaat er ook nog een voertuig dat de naam "SWAT" draagt. Deze kom je nooit tegen omdat je een Wanted Level hebt. Alleen in de missie "End Of The Line"

Zo duidelijk? Ik denk dus niet dat het voertuig SWAT je achtervolgt.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Daarintegen bestaat er ook nog een voertuig dat de naam "SWAT" draagt. Deze kom je nooit tegen omdat je een Wanted Level hebt. Alleen in de missie "End Of The Line"

Zo duidelijk? Ik denk dus niet dat het voertuig SWAT je achtervolgt.

Mijn fout, heb 't even door mekaar gehaald... Nog niet helemaal wakker en heb 't gewoon veel te lang niet meer gespeed ;)

Geplaatst:
Nee, de enforcer komt niet bij 3 sterren, maar pas bij 4... Ik heb ook een keer toen ik me verveelde een lijstje gemaakt:

3 ster: De Politiehelicopter en de Politieboten zullen worden ingeschakeld om je op te pakken, ook zullen sommige agenten een Shotgun bij de hand hebben.

De Enforcer is er al bij 3 sterren: u zulle weblokkades makn met Enforcers:

Wiki

Bij wanted level 3 zal de politie beginnen met het opwerpen van wegblokkades van politiewagens om je tegen te houden. In GTA2 is dit het eerste wanted level waar agenten even hard rennen als jij. Vanaf GTA III krijgt de politie nu hulp van een politiehelikopter die je zal beschieten. In GTA Vice City en GTA Liberty City Stories beschikt de politie over spijkermatten om de banden van je voertuig te laten klappen. Vanaf dit niveau is de politie meer bezig om je neer te schieten dan om je in te rekenen.

Ik zal dadelij even een Screenie maken

Geplaatst:

En geen Enforcers dus. De SWAT (niet het voertuig) en dus de Enforcers zullen pas bij Wanted Level 4 verschijnen.

Geplaatst:

Als ook dit is opgelost gaan we vanaf nu weer on-topic. Maar ik denk dat de topic-starter inmiddels al geholpen is. Als er verder geen vragen meer zijn over de S.W.A.T. (het voertuig, niet de eenheid) kan dit topic verder met rust gelaten worden. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...