Jump to content

tuning cars

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo hoe maak je van je gewoone auto een echte pimp auto :o met van die stickers op je auto enzo :unsure: heb geen idee waar je die kan halen dus please tell me :(

Geplaatst:

kan niet,

alleen als je in san fierro bent kun je bepaalde auto's echt tunen.

de rest stelt niet zo veel voor, slechts een spoilertje hier en daar. :(

• 1 maand later...
Geplaatst:
:( Tjaah...Kheb ff vraagje he :puh: Gaat we lff heel ergges anders overmaar maakt niej uit ... waarom trekt bij de motorbikeschool de nrg-500 op zijn achterwiel en al vind je hem op de andere plekke trekt hij niet op zijn achterwiel weetiemand waar je die wel kut vinde waar die wel op zen achterwiel trekt vin ik namelijk echt kei vet :D :rolleyes:
Geplaatst:
:( Tjaah...Kheb ff vraagje he :puh: Gaat we lff heel ergges anders overmaar maakt niej uit ... waarom trekt bij de motorbikeschool de nrg-500 op zijn achterwiel en al vind je hem op de andere plekke trekt hij niet op zijn achterwiel weetiemand waar je die wel kut vinde waar die wel op zen achterwiel trekt vin ik namelijk echt kei vet :D :rolleyes:

Is er niet, denk ik... dat op dat achterwiel trekken is gemaakt voor die rijschool :D

maak er de volgende keer gewoon een nieuwe topic over ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...