NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ja is goed ben nu niet thuis vanavond zet ik hem er denk ik op Grtn.. TBOGG Hier een paar screens (gemaakt met webcam) Dit bedoelde ik niet. Ik bedoelde een Screen van de Map die je krijgt als je de Dic Verkent op de PC zelf. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Bedoel je dit ?? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Bedoel je dit ?? NEE! Ga naar deze coputer en VERKEN je SA CD en dan opent zich Windows Verkenner met alle bestanden van de CD en die wil ik Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Waarschijnlijk is de oplossing simpel. Installeer sa weer en kijk of hij draait. Nee? Klik met de rechter muisknop op de snelkoppeling en selecteer dan eigenschappen. Ga dan naar het laatste tabblad en selecteer bij compatibiliteitsmodus windows xp. Nu zou hij het moeten doen Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik Weet Niet Hoe ik HEt HEb gedaan maar hij doet het weer de informatie was nuttig dankjullie Grtzz,.. TBOGG Ik heb gta sa nu opnieuw geinstalleerd alleen als ik het spel wil starten staat er gta_sa.exe werkt niet meer nu kanik nog geen gta spelen :S Wie helpt me ? Grtzz.., TBOGG Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Waarschijnlijk is de oplossing simpel. Installeer sa weer en kijk of hij draait.Nee? Klik met de rechter muisknop op de snelkoppeling en selecteer dan eigenschappen. Ga dan naar het laatste tabblad en selecteer bij compatibiliteitsmodus windows xp. Nu zou hij het moeten doen zie je het nu wel? Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Waarschijnlijk is de oplossing simpel. Installeer sa weer en kijk of hij draait.Nee? Klik met de rechter muisknop op de snelkoppeling en selecteer dan eigenschappen. Ga dan naar het laatste tabblad en selecteer bij compatibiliteitsmodus windows xp. Nu zou hij het moeten doen zie je het nu wel? Wat bedoel je ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Je klikt met de rechter muisknop op de snelkoppeling van sa die op je bureaublad staat. Druk dan op eigenschappen in het menu. klik dan op het tabblad compatibiliteit en vink het vakje Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren aan en kies dan in het menu Windows XP SP2. Duidelijk? Reageren
pl137 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 als je het spel niet geuninstaleert krijgt moet je de map openen van de cd/dvd en op setup.exe drukken want dan doet die dat automatisch ik heb er wel 1week mee zitten klieren maar het lukte niet dus ik dacht zal ik dat eens proberen en het lukte dus voor mensen die daar mee zaten alstublieft Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ja weet ik Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 ey lui! Super hij doet het Thanks ik had het zelfde problem :D:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.