Jump to content

Local Liquor Store

Recommended Posts

Geplaatst:

IK heb het al wel 1000 keer gebrobeert maar de missie: Local Liquor Store. Lukt echt niet kan iemand me tips geven? ^_^

Geplaatst:

De Quad is qua handeling niet echt het neusje van de zalm, dus je moet bij bochten gas terug nemen. Voor de rest moet je ook zelf schieten vanaf de quad (linkermuisknop). Zo kun je al een aantal gastjes erafknallen. Je haalt ze toch zo weer in.

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien je het erg moeilijk hebt met deze missie raad ik je toch echt aan de boeven op een sanchez te achtervolgen in plaats van op de quadbike. Als je eenmaal gewend bent aan het rijgedrag van de quadbike is de missie helemaal niet zo moeilijk. Echter, ben je er nog niet helemaal aan gewend en heb je veel moeite met het rijden, dan is de missie een stuk moeilijker.

Zet dus van tevoren een sanchez voor de deuren van de liquor store en als je met het achtervolgen mag beginnen dien je er gelijk op te springen. Dit is veel lekkerder rijden, je houd ze beter bij en ook het schieten en rijden samen zal in vergelijking tot de quadbike vele malen beter gaan.

Bewerkt: door Jay;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...