Jump to content

The Driver

field33

Recommended Posts

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Hoe doe je dat dan? Hilary heeft een veel snellere auto en je hebt politie achter je aan. Veel mensen zien (zagen?) het als de moeilijkste missie van alle GTA's!

ik vind deze missie niet moeilijk, het is ook hoe jy bent.

is een voorbeeld voor jullie maar het is wel echt.

Mijn broer is een moordmachine in Gta etc...

Maar ik ben een Master-Yoda in Racen in GTA/NFS ;)

Zo zit het wel maar misschien een beetje dom uitgelegd. :*D

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Andere tips die handig kunnen zijn:

• Blokkeer de weg met een Stretch, Coach of ander lang voertuig, zodat Hilary er tegenaan knalt.
  • Draai Hilary's wagen om door tegen de achterkant te beuken (In GTA San Andreas leer je deze truc als de 'PIT maneuvre'), of beuk hem een steegje in.
  • Voer een drive-by uit op Hilary wanneer de race start, of stap uit en mik op zijn banden. Laat de wagen echter niet ontploffen, want als Hilary overlijdt, is de missie gefaald.
  • Verhoog je wanted level naar drie sterren, zodat agenten spijkermatten op de weg leggen. Jij kunt hier omheen rijden, maar met een beetje geluk rijdt Hilary er overheen.
  • Zet een snelle wagen, zoals een Cheetah of Hotring Racer klaar bij de start, zodat je snel van wagen kunt wisselen, dit is echter meestal vergeefse moeite omdat de achterstand dan al te groot is.

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Al die tips van WikiGTA zijn een beetje nutteloos. Je kan wel een stretch neer zetten maar zodra de missie start is die weer verdwenen. En als je probeert van auto te wisselen ligt hij al veel te ver voor, hetzelfde geld voor proberen op zijn banden te mikken, lukt je nooit. Die PIT Manouvre is het enige wat een beetje helpt, maar als je het verkeerd doet of je botst zelf ergens tegen aan kan je ook alweer over nieuw beginnen

Delen op andere websites

Het zijn ook maar tips maar je hebt er inderdaad niet echt veel aan. De beste tip is gewoon oefenen totdat je de route en de Sentinel helemaal goed weet. Als je de auto en de route goed kent stelt de hele missie eigenlijk niet meer zo veel voor. Je kunt dan zelfs een keer ergens tegenaan botsen zonder de wedstrijd te verliezen.

Dus de beste tip is gewoon oefenen, maar dat is er één die voor alle missies geldt, als je het spel eenmaal kent heeft het geen geheimen meer voor je en is het dus ook niet meer moeilijk. De eerste keer dat je The Driver haalt ga je helemaal uit je dak, later is het meer een beetje een lastige missie die je in 1 á 2 keer haalt.

Delen op andere websites

Laat het ook even duidelijk zijn dat de starter zijn antwoord al lang heeft. :) Om nu nog commentaar te geven op wikigta hier is een beetje overdreven lijkt mij. ;) Laat dit topic maar gewoon rusten indien je geen vragen hebt over deze missie.

Delen op andere websites

• 4 weken later...
BIj mij lukt de missie niet.

Als ik een PIT wil uitvoeren dan beuk ik mezelf van de baan.

Als ik ver kom dan stort ik van de brug af. :(

De Sentinel en het parcours zijn makkelijk om te besturen/berijden.

Weet iemand wat?

Bij het politiebureau ga je links over de stoep rijden, dan kun je hem makkelijk inhalen.

Voor de brug remmen zodat je niet te hard gaat en de controle verliest.

Delen op andere websites

Dit kan je helpen.

Tips

Er zijn veel mogelijkheden om de missie iets gemakkelijker te maken. Hieronder vind je wellicht één of meer bruikbare tips.

• Blokkeer de weg met een Stretch, Coach of ander lang voertuig, zodat Hilary er tegenaan knalt.
  • Draai Hilary's wagen om door tegen de achterkant te beuken (In GTA San Andreas leer je deze truc als de 'PIT maneuvre'), of beuk hem een steegje in.
  • Voer een drive-by uit op Hilary wanneer de race start, of stap uit en mik op zijn banden. Laat de wagen echter niet ontploffen, want als Hilary overlijdt, is de missie gefaald.
  • Verhoog je wanted level naar drie sterren, zodat agenten spijkermatten op de weg leggen. Jij kunt hier omheen rijden, maar met een beetje geluk rijdt Hilary er overheen.
  • Zet een snelle wagen, zoals een Cheetah of Hotring Racer klaar bij de start, zodat je snel van wagen kunt wisselen, dit is echter meestal vergeefse moeite omdat de achterstand dan al te groot is.

Bron: Wikigta

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...