Jump to content

Probleem met een missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben nu bij de missie Key to her heart. Ik heb deze al meerderemaals proberen uit te voeren maar elke keer als ik het gedaan heb springt het af !?

Weet iemand mischien waarom ?

Om precies te zijn, heb ik alles gedaan als ik bij de croupier thuis aankom en ze even hebben gepraat springt het spel af.

Ik heb de N00b mode V2 geinstalleerd en SAMA.

Heeft iemand een idee waarom ik het niet kan uitspelen ? kan iemand mij helpen ?

Geplaatst:

Je moet eerst zover met haar daten tot je haar kaart krijgt. Je kunt haar natuurlijk ook vermoorden (Leuke manier xD)

Voor meer informatie:

WikiGTA

Geplaatst:

Sorry dat ik dit bericht hier plaats, ik had nog niet gezien dat er ook een forum bestond voor missie hulp.

Hallo, ik ben nu bij de missie Key to her heart. Ik heb deze al meerderemaals proberen uit te voeren maar elke keer als ik het gedaan heb springt het af !?

Weet iemand mischien waarom ?

Om precies te zijn, heb ik alles gedaan als ik bij de croupier thuis aankom en ze even hebben gepraat springt het spel af.

Ik heb de N00b mode V2 geinstalleerd en SAMA.

Heeft iemand een idee waarom ik het niet kan uitspelen ? kan iemand mij helpen ?

Dat is juist het probleem, ik volg haar naar de s*x shop, volg haar naar haar huis, vermoord de zogenaamde "ben" en ik ga binnen, als ze even gepraat hebben springt het spel opeens af.

Geplaatst:

Ik kan twee reden bedenken waarom het bij jou misgaat. Ten eerste de n00bmode, deze zorgt bij meerdere missies voor problemen - zet deze dus uit. Ten tweede zou het ook een combinatie kunnen zijn van de n00bmode en de Hot Coffee Mod. Wat betreft de HCM kan het zijn dat je niet de mod geïnstalleerd hebt maar slechts de censuur hebt uitgezet.

Probeer het dus eerst zonder de n00bmode, SAMA heeft overigens geen invloed op je spel - deze leest alleen maar je savegame of je huidige vorderingen in het spel. Succes ^_^

PS Probeer de volgende keer geen dubbelpost meer aan te maken .. of heeft m'n collega twee topics samengevoegd? I.i.g. kan je je laatste bericht eventueel aanpassen met de [bewerk] knop om geen dubbelposts aan te maken.

Geplaatst:
Ik kan twee reden bedenken waarom het bij jou misgaat. Ten eerste de n00bmode, deze zorgt bij meerdere missies voor problemen - zet deze dus uit. Ten tweede zou het ook een combinatie kunnen zijn van de n00bmode en de Hot Coffee Mod. Wat betreft de HCM kan het zijn dat je niet de mod geïnstalleerd hebt maar slechts de censuur hebt uitgezet.

Probeer het dus eerst zonder de n00bmode, SAMA heeft overigens geen invloed op je spel - deze leest alleen maar je savegame of je huidige vorderingen in het spel. Succes ^_^

PS Probeer de volgende keer geen dubbelpost meer aan te maken .. of heeft m'n collega twee topics samengevoegd? I.i.g. kan je je laatste bericht eventueel aanpassen met de [bewerk] knop om geen dubbelposts aan te maken.

Dankje ! maar ik voel me zo genant dit te vragen, hoe zet je de n00bmode uit, naar mijn gedacht gaat dat toch niet !?

Geplaatst:

Gewoon álle mods vna de nOObmode uitzetten, en dus ook echt uit. Laat niks aan, want anders lutk het niet. ;)

Geplaatst:
Gewoon álle mods vna de nOObmode uitzetten, en dus ook echt uit. Laat niks aan, want anders lutk het niet. ;)

Oke ! Bedankt iedereen !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...