NickyHendriks Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) De Savegame komt an hier Missie(s): Huizen Kopen en Territoria overnemenCheaten: MagVersie: 1Overig: wilt iemand de huizen kopen en de Territoria overnemen? Ik heb het al een paar keer geda\n bij verschillende Savegames en ik vind het nogal irritant. Wie is er zo aardig voor?Game: Download de Link EDIT: Link gefixed Bewerkt: 26 september 2008 door _KoE_Mzungu Aanvraag geannuleerd, topic gesloten.
GTA freakje Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) De Savegame komt an hier Missie(s): Huizen Kopen en Territoria overnemenCheaten: MagVersie: 1Overig: wilt iemand de huizen kopen en de Territoria overnemen? Ik heb het al een paar keer geda\n bij verschillende Savegames en ik vind het nogal irritant. Wie is er zo aardig voor?Game: Ik doe hem wel voor je. Ik post wanneer klaar. PS alle huizen en territoria? EDIT: gta sa is cursed. Hij knalt eruit na het laden. heb je mods gebruikt? Bewerkt: 25 september 2008 door GTA freakje
NickyHendriks Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) De Savegame komt an hier Missie(s): Huizen Kopen en Territoria overnemenCheaten: MagVersie: 1Overig: wilt iemand de huizen kopen en de Territoria overnemen? Ik heb het al een paar keer geda\n bij verschillende Savegames en ik vind het nogal irritant. Wie is er zo aardig voor?Game: Ik doe hem wel voor je. Ik post wanneer klaar. PS alle huizen en territoria? EDIT: gta sa is cursed. Hij knalt eruit na het laden. heb je mods gebruikt? Ik heb alleen CLEO gebruikt meer niet. Heb je wel V1? EDIT: Oja toch wel een Modje: Ik heb een nieuwe Handling geplaatst. Een lijntje maar. Maar je mag ook die van GTAforum nemen die heb ik gepakt Bewerkt: 25 september 2008 door zamg0d1
Recommended Posts