Jump to content

google Phone!


.Senne

Recommended Posts

hallow mede-forummertjes:

google heeft zijn eigen phone gelanceerd, en ik wou eens weten wat jullie daarvan vinden enzo. :D

ik vind 'm persoonlijk er wel coowl uitzien, en best wel professioneel. dezelfde functies als de iphone, en lager geprijsd in de VS.

wat info:

91052290-CE47-36C5-6628F34FC51E972C_1.jpg

Het zal nog wel even duren voor T-Mobile en zijn partners Google en HTC de G1 Android-telefoon zullen presenteren in Europa, maar de G1 Android-telefoon zal in de VS 179 dollar gaan kosten en is vanaf 22 oktober voor bestaande abonnees verkrijgbaar. De G1 zal begin november in Groot Brittannië verkrijgbaar zal zijn. De rest van Europa kan pas in het eerste kwartaal van 2009 kennismaken met de smartphone.

In de VS zal een onbeperkt data-abonnement 35 dollar gaan kosten, waarbij je ook nog een belbundel nemen. Een abonnement met een beperkte hoeveelheid dataverkeer moet 25 dollar gaan kosten. Gebruik van hotspots voor wifi-toegang is wel bij de prijs inbegrepen.

De telefoon zal simlocked worden verkocht, omdat de G1 volgens T-Mobile ‘beneden zijn kostprijs’ wordt aangeboden. In tegenstelling tot eerdere geruchten heeft het toestel wel bluetooth, maar uitsluitend een handset-profiel wordt ondersteund. Volgens HTC en Google zal er echter in toekomstige updates wel ondersteuning komen voor a2dp-, sync- en toetsenbordprofielen. Verder beschikt het qwerty-toetsenbord over een speciale zoekknop, waarbij de eerste zoekresultaten naar voren komen zodra de eerste letters worden ingetikt. De camera biedt een resolutie van 3 megapixel.

Het touchscreen van de Android-smartphone stelt je in staat om het startscherm naar eigen wens in te delen. Verder kan dankzij gps en het ondersteunende agps Google Maps ingezet worden om de lokatie te bepalen of een routebeschrijving op te vragen. Het ingebouwde kompas zorgt er voor dat de streetview-beelden meedraaien met de richting waarin het mobieltje wordt gehouden. Verder ontbreken Youtube en Google Calendar uiteraard niet.

De webbrowser is net als de iphone met de vinger te bedienen. De G1 beschikt echter niet over multitouch-mogelijkheden, maar laat je inzoomen op webpagina’s door een kader om de gewenste deel te trekken. Muziekliefhebbers kunnen direct op Amazon drm-vrije mp3’s aanschaffen, terwijl Google Talk zorgt voor instant messaging. E-mail verloopt via Gmail, maar ook de pop3 en imapworden ondersteund. Synchronisatie software voor op de pc is nog niet aanwezig.

Verdere specificaties zouden zijn, dat het scherm 480 x 320 pixels heeft en 65.000 kleuren aan kan, hij heeft GPS en ondersteund de G1 8Mb geheugen. Het toestel is 11,6 x 5,5 x 1,6 centimeter en weegt 159 gram. Verder zou hij een standby-tijd hebben van 130 uur en bij een complete acculading zou hij vijf uur mee gaan voor gesprekstijd.

Wat de prijzen zullen zijn, als het toestel naar Europa komt, is nog niet bekend.

bron: http://www.shikake.nl/2008/09/24/google-g1...oid-komt-eraan/

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zo.

Eerst google eigen webrowser en nu een google Phone.

:klap:

zeg dat wel he.

Maar ik ga hem denk ik niet kopen. Ga liever spare voor deIphone Die vin ik veel mooier dan deze Telefoon. En het openschijven is gejat van een andere Telefoon. Google meot niet zo Rippen zoals wat China ook met Auto's doet. Ze moeten hunn eigen Telefoon ontwerpen dus met een hele eigen software en een heel eigewn idee en niet ideeën van andere Merken jatten en die in een telefoon stoppen. Ik vind het dus een Telefoontje van niks. Gewoon allemaal goede ideeën geript en bij elkaar in één telefoon gedouwd. Ze moeten zelf goede Kenmerken maken zoals: TV Aantlsuiting bijvoorbeeld. En zo kan ik mijn Fantasie kwijt, MAar dan is het geen Telefoon meer maar gewoon een Masterlijke PC want dan kom ik weer aan met dingen zoals een GamePads erin zodat je Controllers kan aansluiten en er net zoiets in kan doen als een UMD en er een Beeldschermpje op aan sluiten en dan heb je een Draagbare PS2 of PS3

EDIT @ Hierbove: Wat is FTD? Rippen ofzo?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

En het openschijven is gejat van een andere Telefoon. Google meot niet zo Rippen zoals wat China ook met Auto's doet. Ze moeten hunn eigen Telefoon ontwerpen dus met een hele eigen software en een heel eigewn idee en niet ideeën van andere Merken jatten en die in een telefoon stoppen.

Ik heb nog nooit telefoon gezien die je op DIE manier open schuift. En als het ook in een andere telefoon zat, wat dan nog. Van alle vormen telefoon heb je honderd verschillende types, alleen hier zou het jatten zijn?

En er staat juist een hoop eigen software op. Ze jatten echt niet van andere bedrijven (copyright mogen ze niet)..

Link to comment
Delen op andere websites

Google jat je persoonlijke gegevens.

Google is nu erg groot, en dan gaan ze hun bedrijf echt niet verkloten door gegevens te stelen hoor. ;)


Hij ziet er een beetje goedkoop uit. Mischien dat als ik hem in het echt zie, van gedachte verander, maar nu nog even niet. Een beetje concurrentie maakt niet uit voor Apple, maar dat Google daar mee kwam had ik dus echt niet verwacht. Overigens zal ik liever de Apple nemen, omdat ik die mooier vind, en die vertrouw ik beter als een Google Phone. Ookal is het in samen werking met HTC gemaakt, ik neem liever de Apple. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Google jat je persoonlijke gegevens.

Google is nu erg groot, en dan gaan ze hun bedrijf echt niet verkloten door gegevens te stelen hoor. ;)


Hij ziet er een beetje goedkoop uit. Mischien dat als ik hem in het echt zie, van gedachte verander, maar nu nog even niet. Een beetje concurrentie maakt niet uit voor Apple, maar dat Google daar mee kwam had ik dus echt niet verwacht. Overigens zal ik liever de Apple nemen, omdat ik die mooier vind, en die vertrouw ik beter als een Google Phone. Ookal is het in samen werking met HTC gemaakt, ik neem liever de Apple. :clown:

Voor maar 125euro (179 dollar)mag ie der gerust wat goedkoper uitzien

Apple zijn een bende geldkloppers

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

Apple zijn een bende geldkloppers

Ik ga met je mee. Het is een niet echt duur telefoontje, maar toch vertrouw ik het nog niet helemaal aangezien Google al zo snel Chrome en de Phone heeft uitgebracht, Nu dnek ik dat het tegelijk is gedaan en er weinig aandaxcht aan is besteed. Ik hou me liever bij Samsung of Nokia ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...