Jarno Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Ik heb een object gemaakt in Sketchup. Maar als ik hem in ZModeler import is hij vet groot. Ik schat net zo groot als Starfisch Island. Maar met scale maak ik hem kleiner in ZModeler maar ik weet niet hoe groot een bushok moet zijn in ZModeler. Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Dan moet je een ander object importeren met de juiste grootte, dan kun je vergelijken Reageren
PatrickW Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Het makkelijkste is inderdaad om een van de player-models te importeren... Dat kun je de schaal altijd aanpassen aan het formaat van de poppetjes.... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Het makkelijkste is inderdaad om een van de player-models te importeren...Dat kun je de schaal altijd aanpassen aan het formaat van de poppetjes.... waar staan die models ?, want een player .dff gaat bij mij niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.