Addicted2 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 DIt topic is bestemd voor reacties, niet voor rates. Reageren
Tjerk Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Wij waren eerder groentjes Reageren
Disturbed Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Goed gemaakt, maar waar sta ik??? en nadine? Reageren
FerryN Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Yeah, ik sta erbij! Mag ik deze in me sign zetten? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Yeah, ik sta erbij!Mag ik deze in me sign zetten? vast wel Reageren
Addicted2 Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 ^Spam. @ ferryN: Tuurlijk mag je dat, hij is gemaakt voor mensen die hem leuk vinden als sig. @iedereen die er niet i staat: Ik heb hem gemaakt omdat biesie en Asfalt het leuk vonden om iedereen groen te maken, en jullie waren er niet bij, dus pech voor jullie. Reageren
Arthis Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ziet er strak uit, maar mag ik vragen wat het is? Het kan toch niet zo zijn dat al die leden toen even ML waren? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Hij heeft gewoon printscreen gedaan, tekst erbij en een datum. Het zegt 3x niets. Gewoon omdat hij dat leuk vond. Reageren
Jay; Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ziet er strak uit, maar mag ik vragen wat het is?Het kan toch niet zo zijn dat al die leden toen even ML waren? Nee, die groen gekleurde poppetjes hebben niks met Megaleden te maken. In de chat kunnen de moderators ervoor kiezen leden een speciaal kleurtje te geven, groen in dit geval. Zo val je extra op, zie het maar als een speciale VIP-functie. Toevallig waren de moderators in een goede bui en maakte ze voor even iedereen groen. Iedereen was dus even VIP kun je zeggen. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Goed gemaakt, maar waar sta ik??? en nadine? en ik En ik ? Reageren
Arthis Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ziet er strak uit, maar mag ik vragen wat het is?Het kan toch niet zo zijn dat al die leden toen even ML waren? Nee, die groen gekleurde poppetjes hebben niks met Megaleden te maken. In de chat kunnen de moderators ervoor kiezen leden een speciaal kleurtje te geven, groen in dit geval. Zo val je extra op, zie het maar als een speciale VIP-functie. Toevallig waren de moderators in een goede bui en maakte ze voor even iedereen groen. Iedereen was dus even VIP kun je zeggen. Aha, bedankt, Jay; Maar waarom zet je dat hier? en niet gewoon in de showrooom? Reageren
FerryN Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Thnx, hij staat in me sign Reageren
Addicted2 Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Omdat ik niet wil dat mensen hem raten, arthis, en omdat het voor de lol (fun dus) is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.