maus1994 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 hallo daar , ik was in algonquin vlak bij de booth tunnel in RAND AVE , toen ik voor de lol zoon meisje in elkaar wou slaan tot ze op eens nederland sprak ze zei : nee nee niet vermoorden of zo iets . ik meen dit serieus of anders heb ik stemmetjes in mijn hoofd Reageren
Dieko Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 hallo daar , ik was in algonquin vlak bij de booth tunnel in RAND AVE , toen ik voor de lol zoon meisje in elkaar wou slaan tot ze op eens nederland sprak ze zei : nee nee niet vermoorden of zo iets . ik meen dit serieus of anders heb ik stemmetjes in mijn hoofd Je moet denk ik naar de dokter,want het is een Amerikaanse speel. Grapje. Ja het is een Nederlands meisje. Het was al ontdekt,maar ik heb het nog steets niet meegemaakt maar wel met andere nationaliteiten. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Een Duitser maakte mij uit voor Swein Reageren
Heart Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Een Duitser maakte mij uit voor Swein Geen wonder ook! Grapje. Reageren
Jay; Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) Als je de zoekfunctie had gebruikt kwam je erachter dat er al eerder een topic is aangemaakt waar dit onderwerp uitgebreid (met screens) is besproken. Daarnaast kan ik je vertellen dat de Nederlandse vrouw dingen als 'nee nee, alsjeblieft niet vechten' en 'ga weg' zei. Tevens had ze ook andere Engelse zinnen in petto om op een arrogante manier afstand van Niko te doen. Bewerkt: 24 september 2008 door Jay; Reageren
the_dan Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 kvin het nederlands niet egt abn:P Reageren
Iscariah Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 kvin het nederlands niet egt abn:P Jij typt ook niet abn, dus wat maakt het uit? Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Dit was al bekend Reageren
Hayte Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 ook wel grappig wat je aan het eind in de achtergrond hoort Do some Ninja Shit, throw some stars! xD Reageren
kevin schilder Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 IK liep ook wel eens tegen zo'n kerel op en die zei toen JO GOZER. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) IK liep ook wel eens tegen zo'n kerel op en die zei toen JO GOZER. dat is niet waar wat geen 1 zegt in nederlands YO GOZER of ik luister slecht Bewerkt: 27 september 2008 door danoontje_nl Reageren
maus1994 Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) sorry dat ik zo scheef was om niet eerst effe te zoeken of het al bestond :$ leermomentje ! Bewerkt: 1 oktober 2008 door maus1994 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.