kevin schilder Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 als je met elkaar wil praten online moet je dan typen of heb je van die headsets nodig. Kevin Schilder Reageren
Dieko Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 als je met elkaar wil praten online moet je dan typen of heb je van die headsets nodig.Kevin Schilder Je kan een bluetooth headset gebruiken die je ook op je mobiel kan gebruiken. Reageren
kevin schilder Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Geld dit ook voor de pc versie of alleen voor die van de XBOX 360 en ps3. Reageren
AXIO Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Geld dit ook voor de pc versie of alleen voor die van de XBOX 360 en ps3.ik denk dat je bij PC versie misschien wel kan typen, headset zoiezo wel Reageren
Heart Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Met PS3 raad ik je die Logitech headset aan, dat is het beste. Bluetooth headset ik weet niet zeker maar me vriend klaagde al dat hij ging kraken maarja. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Ik neem aan dat je in de PC versie Teamspeak kan gebruiken. Verder kan je natuurlijk Xfire over iedere multiplayer game heen laten lopen. Met Xfire kan je typen, maar ook je headset kan je hiermee gebruiken. Een headsetje voor de PC is goedkoop! (xfire.com) Op de 360 zit er standaard een headset bij, die je zo in je controller plugt, maar dat wisten jullie natuurlijk al.... Bewerkt: 4 oktober 2008 door Jacky-2007 Reageren
vesa Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 hoe duur is dan een goede draadloze headset voor de ps3? ik wil er wel een hebben maar weet niet welke goed is Reageren
LangeDraak Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 hoe duur is dan een goede draadloze headset voor de ps3?ik wil er wel een hebben maar weet niet welke goed is Tja dat is lastig te zeggen zo... De prijs is afhankelijk van je eisen die je eraan stelt. Persoonlijk heb ik de Jabra BT135 bluetooth headset en daar ben ik tevreden over. Deze headset is ongeveer tussen de €30,- en €40,- Maar nogmaals wat zijn de eisen die je aan je headset stelt ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.