the-knight-rider Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 want die heb ik in ghoi allemaal ik zit met een vraag ik heb veel cleo mods binnen gehaald en een van die mods is de grafetie gun mod hoe actieveer ik die mod ta sa zitten en welke knoppen moet ik dan drukken voor deze mod want ik heb allemaal filmpjes van gezien maar bij die mods die ik binnen haal zit er geen reed me bestand bij dus kan een van jullie mij daar bij helpen alvast de groeten van de the-knight-rider Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 want die heb ik in ghoi allemaal ik zit met een vraag ik heb veel cleo mods binnen gehaald en een van die mods is de grafetie gun mod hoe actieveer ik die mod ta sa zitten en welke knoppen moet ik dan drukken voor deze mod want ik heb allemaal filmpjes van gezien maar bij die mods die ik binnen haal zit er geen reed me bestand bij dus kan een van jullie mij daar bij helpen alvast de groeten van de the-knight-rider Ik snap je hele Post nit. Misschien eens met Punten en Komma's werken. En hoofdletters. Dat leest al ietsjes simpeler maar als je er dan nog correct ABN bij doet dan is het beter te lezen. Reageren
Tjerk Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Probeer eens GGUN in te typen. Als je dat hebt gedaan krijg je waarschijnlijk dat maffe wapen. Als je dan de Rechtermuisknop indrukt, dan "grijp'' je het mannetje waar je naar richt vast. En met de Linkermuisknop schiet je hem dan af. Bewerkt: 25 september 2008 door Tjerk Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Idd een behoorlijk onduidelijk bericht. Altijd je bericht controleren voordat je hem verzend, anders is het onleesbaar en zul je minder reacties krijgen. Maar ik hopp dat ^^hierboven^^ je goed heeft geholpen. PS: GGUN hoeft niet met hoofdletters heh (kan wel, als je Caps Lock an hebt staan, maar niet met Shift.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.