Jump to content

Hangman NOOSE


AXIO

Recommended Posts

Ik zat gisteren non-stop Hangman NOOSE te spelen voor rank 6

en het viel me op wat veel bugs erin zaten, noobs die de game verpesten

en dat soort dingen

met bugs bijv:

Ik haal Petrovic op ik breng hem naar heli, komt er onder in beeld: someone has te collect pertrovic blablabla..

terwijl Petrovic gewoon in me auto zit!

ook een keer, we waren helemaal op het einde, we zaten wel 3 minuten te wachten op een noob die moest komen met de auto :duh: maar Petrovic rende weg!, ook al liep je voor hem je kon hem niet collecten hij ron gewoon weg en ging dood zonder bekogeld te worden met kogels, dat soort dingen is me wel 10 x gebeurt toen ik het non-stop speelde

Nu over de noobs :7

Een ''noob'' haalt petrovic op met zijn auto hij rijd naar de heli, probeert op te steigen maar word doodgeschoten, wij zijn onderweg naar de heli's kmt er te staan: petrovic is dead.

maar dat is nog niet alles, als je op de eindbestemming bent gaan die noobs nog wel eens elkaar met granaten bekogelen, en wat ze dan niet door hebben dat ze petrovic kunnen doden, ik was op de eindbestemming, pakte een auto en petrovic zit in me auto, ik rij perongeluk een gastje omver, gooit hij een granaat zonder dat ik het zag boem! dood ik en petrovic, die gozer was ook nog eens rank 9 dus moet je dat toch weten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    10

  • gemertenaar

    6

  • _KoE_Mzungu

    3

  • AXIO

    3

ik rij perongeluk een gastje omver, gooit hij een granaat zonder dat ik het zag boem! dood ik en petrovic, die gozer was ook nog eens rank 9 dus moet je dat toch weten?

Ja en daarom deed hij dat dus ook, denk je dat een rank 9 iets om iemand geeft in een potje hangmans noose? Als iemand tegen je aanrijd en je gooit granaatje en dan mission failed, ja en? Als je hoog rank hebt maakt dat ene potje ook niks uit :puh:

Bugs zijn bekent l2 live with it als je hangmans speelt, ergste bug die je bij hangmans kan overkomen is dat als je veel matches achterelkaar speelt dat het spel dan blijft hangen bij het loading scherm waardoor je dus moet restarten, al het geld wat je tevoren gespaard hebt dat is dan verdwenen. Voor de rest achja dat gebeurd 1 keer van de 50 matches dus wat maakt het ook uit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik rij perongeluk een gastje omver, gooit hij een granaat zonder dat ik het zag boem! dood ik en petrovic, die gozer was ook nog eens rank 9 dus moet je dat toch weten?

Ja en daarom deed hij dat dus ook, denk je dat een rank 9 iets om iemand geeft in een potje hangmans noose? Als iemand tegen je aanrijd en je gooit granaatje en dan mission failed, ja en? Als je hoog rank hebt maakt dat ene potje ook niks uit :puh:

Bugs zijn bekent l2 live with it als je hangmans speelt, ergste bug die je bij hangmans kan overkomen is dat als je veel matches achterelkaar speelt dat het spel dan blijft hangen bij het loading scherm waardoor je dus moet restarten, al het geld wat je tevoren gespaard hebt dat is dan verdwenen. Voor de rest achja dat gebeurd 1 keer van de 50 matches dus wat maakt het ook uit.

wtf

je geld word toch na elk spel naar de R* servers gestuurd?

hoe kan het dan dat je geld kwijt raakt wat je al hebt gekregen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik rij perongeluk een gastje omver, gooit hij een granaat zonder dat ik het zag boem! dood ik en petrovic, die gozer was ook nog eens rank 9 dus moet je dat toch weten?

Ja en daarom deed hij dat dus ook, denk je dat een rank 9 iets om iemand geeft in een potje hangmans noose? Als iemand tegen je aanrijd en je gooit granaatje en dan mission failed, ja en? Als je hoog rank hebt maakt dat ene potje ook niks uit :puh:

Bugs zijn bekent l2 live with it als je hangmans speelt, ergste bug die je bij hangmans kan overkomen is dat als je veel matches achterelkaar speelt dat het spel dan blijft hangen bij het loading scherm waardoor je dus moet restarten, al het geld wat je tevoren gespaard hebt dat is dan verdwenen. Voor de rest achja dat gebeurd 1 keer van de 50 matches dus wat maakt het ook uit.

wtf

je geld word toch na elk spel naar de R* servers gestuurd?

hoe kan het dan dat je geld kwijt raakt wat je al hebt gekregen?

Toch is het niet altijd zo, als je lang achter elkaar speeld en steeds 2-3 min matches hebt. Dan gaat het blijkbaar te snel om het te verwerken ofzo want ik heb in me weg naar rank 10 denk ik in totaal 300 000 dollar verloren en me maatje nog meer hij berekende dat die 600 000 dollar verloren had. Doordat ik steeds moest resetten en dan kwam je weer online en was je money niet gesaved :( echt frusterend als je in een paar uren 60k verzameld hebt en dat het dan pats weg is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik rij perongeluk een gastje omver, gooit hij een granaat zonder dat ik het zag boem! dood ik en petrovic, die gozer was ook nog eens rank 9 dus moet je dat toch weten?

Ja en daarom deed hij dat dus ook, denk je dat een rank 9 iets om iemand geeft in een potje hangmans noose? Als iemand tegen je aanrijd en je gooit granaatje en dan mission failed, ja en? Als je hoog rank hebt maakt dat ene potje ook niks uit :puh:

Bugs zijn bekent l2 live with it als je hangmans speelt, ergste bug die je bij hangmans kan overkomen is dat als je veel matches achterelkaar speelt dat het spel dan blijft hangen bij het loading scherm waardoor je dus moet restarten, al het geld wat je tevoren gespaard hebt dat is dan verdwenen. Voor de rest achja dat gebeurd 1 keer van de 50 matches dus wat maakt het ook uit.

wtf

je geld word toch na elk spel naar de R* servers gestuurd?

hoe kan het dan dat je geld kwijt raakt wat je al hebt gekregen?

Toch is het niet altijd zo, als je lang achter elkaar speeld en steeds 2-3 min matches hebt. Dan gaat het blijkbaar te snel om het te verwerken ofzo want ik heb in me weg naar rank 10 denk ik in totaal 300 000 dollar verloren en me maatje nog meer hij berekende dat die 600 000 dollar verloren had. Doordat ik steeds moest resetten en dan kwam je weer online en was je money niet gesaved :( echt frusterend als je in een paar uren 60k verzameld hebt en dat het dan pats weg is.

als dat bij mij gebeurt gaat er maar rond de 20.000 af :?

btw: ben alweer rank 8 ik ga denk ik ook niet proberen voor rank 10, to much work

Link to comment
Delen op andere websites

btw: ben alweer rank 8 ik ga denk ik ook niet proberen voor rank 10, to much work

Jij bent in 3 dagen van rank 6 naar rank 8 gegaan ???

Damnnnn 72 uur zitten spelen ofzo :bonk:

3 dagen niks te doen :7

hoeveel geld heb je daar voor nodig dan?

van rang 6-8?

hoeveel geld heb je in totaal nodig om naar rang 10 te gaan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

btw: ben alweer rank 8 ik ga denk ik ook niet proberen voor rank 10, to much work

Jij bent in 3 dagen van rank 6 naar rank 8 gegaan ???

Damnnnn 72 uur zitten spelen ofzo :bonk:

3 dagen niks te doen :7

hoeveel geld heb je daar voor nodig dan?

van rang 6-8?

hoeveel geld heb je in totaal nodig om naar rang 10 te gaan? :?

Rank 0: $0

Rank 1: $1000

Rank 2: $10 000

Rank 3: $50 000

Rank 4: $100 000

Rank 5: $250 000

Rank 6: $500 000

Rank 7: $750 000

Rank 8: $1 000 000

Rank 9: $2 500 000

Rank 10: $5 000 000

In het begin stijg je redelijk snel, maar denk je dat het zeer traag gaat. Maar vanaf je aan rank 8 zit gaat het pas echt traag. :puh: Tussen rank 6 en 8 zit dus $500 000, dus dat is evenveel als er tussen rank 0 en 6 zitten. :puh:

Voor rank 10 moet je 5 milijoen bij elkaar halen, dat is dus een behoorlijke klus. Ik moet nu nog zo'n $3 800 000 bij elkaar halen voor rank 10. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer handig dat lijstje van je

Ik ben ook level 8 en kan zo effe zien hoeveel ik nog moet :tu:

maar soms heb je toch gewoon zin om effe te kloten :engel:

ik ieder geval wel !

Bewerkt: door maus1994
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik speelde gister Hangman's NOOSE (PC) met ene WinterSwizzle terwijl ik op "jacht" was naar een goede tijd, 2:32 of sneller, voor een achievement. En deze WinterSwizzle had het over een 'bug', nadat ik met Petrovic bij hem in een politieauto was gestapt activeerde hij "iets". En ineens waren we van het vliegveld op de eindbestemming: missie geslaag en een geweldige tijd van 1:28. Daarmee stond ik in de top 10 (eerst 6de, nu al wat lager). Hartstikke mooie tijd natuurlijk, met die achievement in gedachte. Maar ik werd wel nieuwsgierig hoe hij dat geflikt had, ik heb hem nog een berichtje gestuurd maar helaas nog steeds geen antwoord gekregen.

Was dit een bug of glitch? Zijn mods te gebruiken tijdens multiplayer? Bestaat er dan zoiets als een teleport-mod? Zijn er anderen die hier meer van weten? Ik ben heel benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Was dit een bug of glitch? Zijn mods te gebruiken tijdens multiplayer? Bestaat er dan zoiets als een teleport-mod? Zijn er anderen die hier meer van weten? Ik ben heel benieuwd!

Ik weet er niks van maar ik zou het natuurlijk wel willen weten ;)

En hangmans noose onder 2:32 is ook makkelijk met random mensen te halen.

Maar als hij verteld hoe hij het gedaan heeft mag je het wel vertellen.

Maar jij speelt de PC versie zeker? want op PC denk ik dat het een soort van teleport mod is, waarmee hij de auto met alle inzittende naar eindplek teleporteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Was dit een bug of glitch? Zijn mods te gebruiken tijdens multiplayer? Bestaat er dan zoiets als een teleport-mod? Zijn er anderen die hier meer van weten? Ik ben heel benieuwd!

Ik weet er niks van maar ik zou het natuurlijk wel willen weten ;)

En hangmans noose onder 2:32 is ook makkelijk met random mensen te halen.

Maar als hij verteld hoe hij het gedaan heeft mag je het wel vertellen.

Maar jij speelt de PC versie zeker? want op PC denk ik dat het een soort van teleport mod is, waarmee hij de auto met alle inzittende naar eindplek teleporteerd.

op de ps3 kan dat ook, maar weinig weten het. Ik weet het niet maar als ik zo de score tijden bekijk van mensen die hangmans halen binnen 50 seconden dan gebruiken die mensen allemaal iets wat officieel niet de bedoeling is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...