Jump to content

Hangman NOOSE


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    10

  • gemertenaar

    6

  • _KoE_Mzungu

    3

  • AXIO

    3

je knalt met z'n 3'n en finished met z'n 2'n tjaa :puh: wel slim zo die manier.

Eigenlijk schier er maar 1 he. 1 is de piloot, iemand anders haalt meteen de auto om petrovic op te halen, terwijl de andere schiet, en uiteindelijk zelfmoord pleegt..

Weet niet of hier op het forum mensen zitten die goed zijn in schieten en het eens willen proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gemertenaar heeft de gouden rang 10 en ik heb de bronzen rang 8.

Misschien kunnen we het proberen.

Gaat niet alleen om de rang.. Ik kan redelijk goed vliegen, alleen de gene die schiet moet zorgen dat petrovic in 20 seconde uit zijn vliegtuig komt.

Want de piloot killt totaal 4 mensen (de truck die komt aanrijden, zie video) en de chauffeur killt er in de video 2, dus degene die schiet moet echt heel goed zijn wil die in 20 seconde petrovic uit zijn vliegtuig krijgen..

Link to comment
Delen op andere websites

Gemertenaar heeft de gouden rang 10 en ik heb de bronzen rang 8.

Misschien kunnen we het proberen.

Gaat niet alleen om de rang.. Ik kan redelijk goed vliegen, alleen de gene die schiet moet zorgen dat petrovic in 20 seconde uit zijn vliegtuig komt.

Want de piloot killt totaal 4 mensen (de truck die komt aanrijden, zie video) en de chauffeur killt er in de video 2, dus degene die schiet moet echt heel goed zijn wil die in 20 seconde petrovic uit zijn vliegtuig krijgen..

Ik denk dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik op de PlayStation 3 goed ben in schieten, dus ik wil jullie wel eens meehelpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Meeste mensen doen het met 3 spelers, maar met 4 zal het alleen maar makkelijker zijn neem ik aan...

Wat wel moet:

De 2 mensen die schieten killen zichzelf met granaten zodra petrovic uit zijn vliegtuig is.

Een iemand moet in het begin van de ronde al (bijna) meteen een NOOSE truck nemen en die alvast naar petrovic rijden, zodat petrovic meteen komt zodra er genoeg noose kapot is geschoten.

De piloot (ik neem ik aan) wacht dat op de zelfde plek als de video waar de chauffeur aankomt, en vliegt naar het eindpunt.

Ik zou het best willen proberen, denk niet dat we bovenaan komen in hangmans noose lijst (zou wel mooi zijn) maar het is te proberen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het best willen proberen, denk niet dat we bovenaan komen in hangmans noose lijst (zou wel mooi zijn) maar het is te proberen..
Zoals ik al eerder meldde in dit topic wordt er vals spel gespeeld door een paar mensen. Die hebben een bepaalde 'hack' waarmee ze direct geteleporteerd worden naar de eindbestemming. Die (valse) tijd van hun zal je nooit kunnen verbeteren aangezien jij die afstand met een voertuig (heli) moet afleggen. Toch is het met 2 of 3 man het snelste aangezien je dan met z'n allen (inclusief Petrovic) in 1 heli passen. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Gemertenaar heeft de gouden rang 10 en ik heb de bronzen rang 8.

Misschien kunnen we het proberen.

Gaat niet alleen om de rang.. Ik kan redelijk goed vliegen, alleen de gene die schiet moet zorgen dat petrovic in 20 seconde uit zijn vliegtuig komt.

Want de piloot killt totaal 4 mensen (de truck die komt aanrijden, zie video) en de chauffeur killt er in de video 2, dus degene die schiet moet echt heel goed zijn wil die in 20 seconde petrovic uit zijn vliegtuig krijgen..

ik kan ook zeer goed schieten je moet maar laate weete als ik kan meedoen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al eerder meldde in dit topic wordt er vals spel gespeeld door een paar mensen. Die hebben een bepaalde 'hack' waarmee ze direct geteleporteerd worden naar de eindbestemming. Die (valse) tijd van hun zal je nooit kunnen verbeteren aangezien jij die afstand met een voertuig (heli) moet afleggen. Toch is het met 2 of 3 man het snelste aangezien je dan met z'n allen (inclusief Petrovic) in 1 heli passen. ^_^

Ja ik ehb over die hack gehoord. Toch denk ik dat die hack er alleen op de pc versie is, en niet op de ps3 versie.

Op ps3 scoreboards staat 1 iemand met 0:00 als tij en als 2de iemand met 0:34.

De tijden die daarna komen 1:30 weet ik 100% zeker van dat het zonder hack is. Ze hebben namelijk video op youtube gezet. De 3de plaats wordt ook door iedereen als 1ste plaats beschouwd.

En over 3 mensen in heli. Kijk die video die ik in post 16 ofzo heb gepost, dan zie je de strategie die wij willen doen. Daar kan je zien dat de gene die schiet (in ons geval dus 2 mensen) op het eind zelfmoord pleegt.

Alleen de piloot + chauffeur gaan in heli naar eindpunt.

@ Tomeken:

speel je vaak noose? want we moeten 2 schieters hebben die ervoor kunnen zorgen dat petrovic binnen 20 seconde al uit zijn vliegtuig komt.. (tenminste als we echt een beetje kans op een hoge plek willen halen. Met 1:40 zou ik zelf ook al heel tevreden zijn)

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ehb over die hack gehoord. Toch denk ik dat die hack er alleen op de pc versie is, en niet op de ps3 versie.

Op ps3 scoreboards staat 1 iemand met 0:00 als tij en als 2de iemand met 0:34.

De tijden die daarna komen 1:30 weet ik 100% zeker van dat het zonder hack is. Ze hebben namelijk video op youtube gezet. De 3de plaats wordt ook door iedereen als 1ste plaats beschouwd.

Hoe ze aan een tijd van 0:00 zijn gekomen is mij ook een raadsel, ik zag wel vandaag dat meneer WinterSwizzle met 2 anderen een record hebben gezet van 24 seconden. Waarschijnlijk is hun enige obstakel om zo snel mogelijk genoeg NOOSE te vermoorden zodat Petrovic uitstapt en hij ook snel genoeg instapt. Heb wel een teleport-mod gevonden die hoogstwaarschijnlijk is gebruikt: klik.

Jammer dat R* geen beveiliging heeft ingebouwd om mods uit te schakelen / onbruikbaar te maken tijdens MultiPlayer. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het best willen proberen, denk niet dat we bovenaan komen in hangmans noose lijst (zou wel mooi zijn) maar het is te proberen..
Zoals ik al eerder meldde in dit topic wordt er vals spel gespeeld door een paar mensen. Die hebben een bepaalde 'hack' waarmee ze direct geteleporteerd worden naar de eindbestemming. Die (valse) tijd van hun zal je nooit kunnen verbeteren aangezien jij die afstand met een voertuig (heli) moet afleggen. Toch is het met 2 of 3 man het snelste aangezien je dan met z'n allen (inclusief Petrovic) in 1 heli passen. ^_^

Als je met z'n 3'n speelt dan gaan er maar 2 met de heli mee, en de derde laat zich 3 keer dood gaan. Dat is het snelste, want die 3e persoon die doodgaat is eigenlijk alleen maar de schutter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein vraagje ik heb een tijdlang geleden met Noose was in April een tijd van 12 min gehaald, ja erg he :clown:

Maar een week geleden had ik een tijd van 2.30 min maar het staat niet in de leaderboards ben ik mijn tijd nu kwijt? Want ik zou toch wel graag die trophie willen halen.

Trouwens wat ook zo rot aan dat mp is, wil je een goede tijd neerzetten, dan race jij bv snel naar de heli en dan gaan die andere veel te weinig schieten, waardoor Petrovic zijn vliegtuig niet uit wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...