Jump to content

Hangman NOOSE


AXIO

Recommended Posts

Ik speelde gister Hangman's NOOSE (PC) met ene WinterSwizzle terwijl ik op "jacht" was naar een goede tijd, 2:32 of sneller, voor een achievement. En deze WinterSwizzle had het over een 'bug', nadat ik met Petrovic bij hem in een politieauto was gestapt activeerde hij "iets". En ineens waren we van het vliegveld op de eindbestemming: missie geslaag en een geweldige tijd van 1:28. Daarmee stond ik in de top 10 (eerst 6de, nu al wat lager). Hartstikke mooie tijd natuurlijk, met die achievement in gedachte. Maar ik werd wel nieuwsgierig hoe hij dat geflikt had, ik heb hem nog een berichtje gestuurd maar helaas nog steeds geen antwoord gekregen.

Was dit een bug of glitch? Zijn mods te gebruiken tijdens multiplayer? Bestaat er dan zoiets als een teleport-mod? Zijn er anderen die hier meer van weten? Ik ben heel benieuwd!

Teleport mods bestaan. Cheater! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    10

  • gemertenaar

    6

  • _KoE_Mzungu

    3

  • AXIO

    3

Ik heb een klein vraagje ik heb een tijdlang geleden met Noose was in April een tijd van 12 min gehaald, ja erg he :clown:

Maar een week geleden had ik een tijd van 2.30 min maar het staat niet in de leaderboards ben ik mijn tijd nu kwijt? Want ik zou toch wel graag die trophie willen halen.

Trouwens wat ook zo rot aan dat mp is, wil je een goede tijd neerzetten, dan race jij bv snel naar de heli en dan gaan die andere veel te weinig schieten, waardoor Petrovic zijn vliegtuig niet uit wilt.

Het beste voor de trophy is alle 3 de tijden in een keer te halen.

Ik heb al voor een stuk of 8 mensen deze trophy gehaald, tot nu toe is het bij iedereen gelukt, maar als jij met moeite 2:30 krijgt vrees ik dat het best moeilijk gaat worden (weet niet of die langzame tijden aan jouw licht of aan de andere spelers).

Trouwens, bij hangman's noose wordt bij mij de tijd ook meestal niet opgeslagen.

Ik heb als zon 30 keer onder de 2 minuten gehaald, terwijl de social club zegt dat mijn record 2:00 is.

Bij deal breaker en bomb da base worden mijn tijden trouwens wel altijd opgeslagen.

Over het laatste, probeer een goede server te zoeken met veel rank 8/9/10 ers erin, die weten wat ze moeten doen, die halen petrovic niet met auto op als jij al een helikopter gaat halen, en die schieten ook meestal beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein vraagje ik heb een tijdlang geleden met Noose was in April een tijd van 12 min gehaald, ja erg he :clown:

Maar een week geleden had ik een tijd van 2.30 min maar het staat niet in de leaderboards ben ik mijn tijd nu kwijt? Want ik zou toch wel graag die trophie willen halen.

Trouwens wat ook zo rot aan dat mp is, wil je een goede tijd neerzetten, dan race jij bv snel naar de heli en dan gaan die andere veel te weinig schieten, waardoor Petrovic zijn vliegtuig niet uit wilt.

Het beste voor de trophy is alle 3 de tijden in een keer te halen.

Ik heb al voor een stuk of 8 mensen deze trophy gehaald, tot nu toe is het bij iedereen gelukt, maar als jij met moeite 2:30 krijgt vrees ik dat het best moeilijk gaat worden (weet niet of die langzame tijden aan jouw licht of aan de andere spelers).

Trouwens, bij hangman's noose wordt bij mij de tijd ook meestal niet opgeslagen.

Ik heb als zon 30 keer onder de 2 minuten gehaald, terwijl de social club zegt dat mijn record 2:00 is.

Bij deal breaker en bomb da base worden mijn tijden trouwens wel altijd opgeslagen.

Over het laatste, probeer een goede server te zoeken met veel rank 8/9/10 ers erin, die weten wat ze moeten doen, die halen petrovic niet met auto op als jij al een helikopter gaat halen, en die schieten ook meestal beter.

Ja idd ik had toen met die 2.30 nog 1 goede erbij maarja die andere, ik ga nu maar wachten met die trophie totdat ik een headset heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd ik had toen met die 2.30 nog 1 goede erbij maarja die andere, ik ga nu maar wachten met die trophie totdat ik een headset heb.

Met headset is het een stuk makkelijker ja, dan kan iemand die er goed in is, instructies geven wat je moet doen.

Aantal mensen voor wie ik de trophy had gehaald hadden zelf ook geen headset.

Maar toen had ik gewoon alles via berichten uitgelegd en het grootste deel zelf gedaan. (bomb da base in me eentje binnen 5:30 gehaald, andere speler had helemaal niks gedaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel wat ik moet doen hoor, heb ook wat filmjes gezien op youtube voor de snelste manieren maarja die berichten zijn ook niet erg snel, ik heb dat niet geprobeerd die berichten, nouja 1 keer maar liep op niets uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel wat ik moet doen hoor, heb ook wat filmjes gezien op youtube voor de snelste manieren maarja die berichten zijn ook niet erg snel, ik heb dat niet geprobeerd die berichten, nouja 1 keer maar liep op niets uit.

Ik heb usb toetsenbord aan me ps3 hangen, en dan kan je toch best snel berichten mee typen.

Wat vooral moet worden afgesproken is: wie vliegt, wie schiet, wie schiet boot neer, wie doet de glitch ed.

Link to comment
Delen op andere websites

WinterSwizzle is nu lvl 10, maar hij is een dikke cheater, Vanochtend zat ik nog bij hem, wilde hij niet bij mij in de heli omdat hij zelf zoveel beter kon vliegen. Spawnde hij er een en vloog hij direct tegen het eerste flatgebouw. Moest ik PET en hem weer ophalen, hele chaos, hij telepoteerde niet weg trouwens....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Laatst hebben ze een nieuwe glitch/cheat ontdenkt in hangmans noose, waarmee je tijden van ongeveer 1:16 kunt halen (op dit moment het record).

Op youtube heb ik de video gevonden maar eht is helemaal in het frans..

Ik spreek geen frans maar als ik het goed begrijp houd de cheat in dat:

2 spelers rijden naar helicopter en vliegen naar het eindpunt.

3de speler schiet politie neer tot dat petrovic uit zijn vliegtuig wil, dan haalt hij petrovic op met swat busje en zodra helicopter in de eindmarker is kicken de 2 spelers de 3de speler.

Heb ik iets tussendoor gemist?

want ik zou eht namelijk zelf wel eens willen uitproberen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...