Jochem285 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik heb GTA: SA net Geïnstalleerd, en heb alle grafische instellingen gedaan, very high details etc, ik heb een geforce 8800... maar op 1 of andere manier zie ik allemaal gare kleuren, een beetje oranjerig met groen :S Help? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Ik heb GTA: SA net Geïnstalleerd, en heb alle grafische instellingen gedaan, very high details etc, ik heb een geforce 8800... maar op 1 of andere manier zie ik allemaal gare kleuren, een beetje oranjerig met groen :S Help? Jochem285, Hartelijk welkom op GTA forum! Heb je de nieuwste drivers voor je video kaart al gedownload? Ga anders eens naar www.nvidea.com en download ze. (geeft dit problemen ga dan naar een herstel punt) Werken de nieuwste drivers niet, probeer dan eens wat in de instellingen van GTA te veranderen. Als dit niet werkt zou ik je adviseren te wachten op een ander lid. PS. veel plezier met je lidmaatschap! PS 2 als je wat screenshots (ingame foto) kan plaatsen dan kun je het probleem laten zien. Maak er een ingame foto van upload de foto en zet hem in je post.(PB een admin of moderator als je niet weet hoe dat precies moet of ga naar deze hulpsectie van het forum. Daar kun je leren hoe het moet. Bewerkt: 25 september 2008 door GTA freakje Reageren
Jochem285 Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Heej, alvast bedankt voor de hulp, en ja ik heb de laatste drivers voor mijn videokaart, aangezien ik veel game, ik heb het spel nog eens gestart om een screenshot te maken en kom tot de conclusie dat ie opnieuw moest opstarten om op very high detail te staan.. probleem gefixt Het probleem is niet weg, ik dacht dat het weg was, maar je ziet het pas duidelijk in de nacht.. zie screenshot: Vreemd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik denk dat jij je resolutie moet aanpassen naar een 32bit resolutie in plaats van een 16bit resolutie. Dus bijvoorbeeld: 1024 x 768 x 32 in plaats van 1024 x 768 x 16. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik denk dat jij je resolutie moet aanpassen naar een 32bit resolutie in plaats van een 16bit resolutie. Dus bijvoorbeeld: 1024 x 768 x 32 in plaats van 1024 x 768 x 16. Dat zou ook nog kunnen. Ik heb last van gekke kleuren in het water. En als ik op 1024 x 768 x 32 zet dan wordt mijn GTA heel langzaam. Maar goed graag gedaan, ik heb gedaan wat ik kon Reageren
ikt Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Dat hoort niet zo te zijn, ik kan GTA SA op alles op vol spelen zonder enige lagg op mijn crappy 8600GT. Post eens de rest van je computer, misschien heb je een überkaart in een oercomputer gestopt. Reageren
Jochem285 Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Dan ligt het aan mij, ik ben gewend om TM en shooters enzo op high detail te spelen, dus de details van SA zijn gewoon crappy maar ik kan me nog wel herinneren dat het er op een of andere manier beter uitzag op de PS2.. lange tijd geleden Reageren
Jochem285 Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Kan iemand me helpen? het probleem is nog steeds niet opgelost,, Reageren
GTA freakje Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Kan iemand me helpen? het probleem is nog steeds niet opgelost,, Heb je de oplossing van _KoE_Mzungu al geprobeerd? Dat lijkt me ook wel een goede oplossing. Anders kun je proberen de draw distance of andere opties te verzetten. Ik wou bijna moderator gaan spelen maar laat ik dat maar niet doen anders krijg ik problemen. Reageren
Jochem285 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hej, ik heb _KoE_Mzungu's tip gedaan en hij doet het ineens veel mooier, maar wat houd draw distance in? want me gta is nu wel iets slomer, moet ik gewoon de graphics lager zette of aan de draw distance zitten? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hej, ik heb _KoE_Mzungu's tip gedaan en hij doet het ineens veel mooier, maar wat houd draw distance in? want me gta is nu wel iets slomer, moet ik gewoon de graphics lager zette of aan de draw distance zitten? De Draw Distance bepaalt hoe ver je kunt kijken in de spelwereld. Hoe hoger dit metertje staat, hoe verder je kunt kijken. Staat je Draw Distance erg laag, dan kan het zo zijn dat je gebouwen pas ziet verschijnen wanneer je er heel dichtbij bent. Vanzelfsprekend vraagt een hoge Draw Distance ook meer van je PC, dus wanneer hij gaat haperen, kun je overwegen de Draw Distance iets lager te zetten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 De Draw Distance vergt niet zo heel veel van je videokaart en zal niet de grootste veroorzaker zijn van het haperen. Controleer eerst even of de Frame Limiter aan staat en verlaag (als dat kan) de instelling bij Anti Aliasing (of zoiets). Probeer anders andere instellingen lager te zetten en controleer op die manier of je verbetering ziet. Uiteindelijk zal je tot een resultaat komen waarmee je tevereden zou kunnen zijn. Succes PS Bedenk overigens wél dat ik in mijn vorige post slechts een voorbeeld van een resolutie had gegeven. Je kan dus ook de volgende resoluties proberen: - 640 x 480 x 32 - 720 x 576 x 32 - 800 x 600 x 32 Zolang het laatste cijfer maar 32 (32bits) is. Reageren
Jochem285 Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 De Draw Distance vergt niet zo heel veel van je videokaart en zal niet de grootste veroorzaker zijn van het haperen. Controleer eerst even of de Frame Limiter aan staat en verlaag (als dat kan) de instelling bij Anti Aliasing (of zoiets). Probeer anders andere instellingen lager te zetten en controleer op die manier of je verbetering ziet. Uiteindelijk zal je tot een resultaat komen waarmee je tevereden zou kunnen zijn. Succes PS Bedenk overigens wél dat ik in mijn vorige post slechts een voorbeeld van een resolutie had gegeven. Je kan dus ook de volgende resoluties proberen: - 640 x 480 x 32 - 720 x 576 x 32 - 800 x 600 x 32 Zolang het laatste cijfer maar 32 (32bits) is. Ik zal me anti allaising wel aanpassen, en ja dat tweede weet ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.