Jump to content

Hitman 5

Forumrunner

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden,

Ik speel vaak Hitman Blood Money, simpelweg omdat ik het een van de beste games vindt.

Het spel draait om iemand dood krijgen, maar het maakt niet uit hoe.

Je kan hem met een injectiespuit een dodelijk serum toedienen, je kan hem makkelijk doorzeven met kogels, je kan hem opblazen door een bom in een gereedschapskistje te stoppen, je kan het eten infecteren zodat hij met 1 hap/slok dood is. Noem maar op....

En nu de reden van dit topic,

Wat vinden jullie, moet er een Hitman 5 komen? of zal die hitman franchise je aan je reet roesten.

Geef hier je mening.

Bewerkt: door PatrickW
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forumrunner

17

• Tjerk

7

• PowerPats

4

• Zaahed

4

Geplaatst:
Ja maar dan moet de AI wel een hoop slimmer zijn. Want hoe het nu is was het gewoon om te huilen.

Daar geef ik je gelijk in, en het zou ook wat leuker zijn als je echt alles als wapen kan gebruiken, want de standaardwapens waren ook om te huilen.

Dat is al helemaal vet :D*

Zijn er al details van? of screens?

EDIT : *Ik zet er maar geen uitroeptekens achter want dan kun je lang scrollen..... heel lang

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst:

Leuk ga ik mss kopen na dat ik hitman blood money heb uitgespeelt

Ben pas bij de 1ste missie :duh: bij hitman blood money en ik word steeds gesnapt in het gebouw.

Geplaatst:
Leuk ga ik mss kopen na dat ik hitman blood money heb uitgespeelt

Ben pas bij de 1ste missie :duh: bij hitman blood money en ik word steeds gesnapt in het gebouw.

Als je geen eens voorbij de 1e missie komt zou ik deeltje 5 maar niet kopen...

Je bedoelt ''Death of a Showman''.

Walktroughs:

Walktrough op Gamepressure (Engels)

Heel erg bedankt.

Kan ik hem na 10x proberen eindelijk voltooien :D

Verder hoop ik dat hitman 5 voor anderen leuk zal zijn :tu:

Het was maar een kleine moeite ^_^ .

EDIT : heeft trouwens iemand een 100% savegame van blood money? ik had net alle missies en unlockables..... toen moest mijn vader zonodig alle savegames verwijderen :duh: .

EDIT : heeft trouwens iemand een 100% savegame van blood money? ik had net alle missies en unlockables..... toen moest mijn vader zonodig alle savegames verwijderen :duh: .

Wat een oen :puh:

Here you go: Klik

Bewerkt: door Tjerk

Wat een oen :puh:

Niet mijn famillie uitschelden :7 .

EDIT : Weet je misschien ook hoe ik hem installeer? zit geen readme bij :N:duh: .

Geplaatst:

Je moet naar Mijn Documenten --> Hitman Blood Money --> Profiles --> <Naam>. Daar moet je het bestand uitpakken wat je gedownload hebt. Maak wel eerst een Back-up van het mapje! Als het goed is, vraagt hij nu of hij de bestanden: Profile.pro, en Settings.dat wil overschrijven. Klik dan op ja.

Beste Leden,

Vanaf nu is dit het Hitman 5 topic.

Dat houdt in:

* Post hier alle info

* Alle screens

* Je mag hier ook vragen stellen over de andere hitman games

* Dat betekent niet dat je dit topic vol gaat spammen met onzin, dus als je het niet zeker weet is het niet erg, maar ga niet alles lopen bedenken

* Post geen Fake-screens

* Houd het topic schoon <----------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

En verder veel plezier, ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...