Zaahed Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik heb nog een screen gevonden van hitman 5. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) GFX vind ik er eerlijk gezegd niet zo goed uitzien^^ Voor de games van deze tijd toch Bewerkt: 26 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 ligt het aan mij of heeft die vrouw met dat korte rokje en blauwe shirt geen arm ??? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 ligt het aan mij of heeft die vrouw met dat korte rokje en blauwe shirt geen arm ??? goed gezien Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik heb nog een screen gevonden van hitman 5. Dat is Hitman blood money, geen Hitman 5 dus. Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 kan wel. is dit niet die mardi grass level met dat je die kraaien moet killen ? Reageren
Tjerk Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 kan wel. is dit niet die mardi grass level met dat je die kraaien moet killen ? Dat klopt. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik heb nog een screen gevonden van hitman 5. Dat is Hitman blood money, geen Hitman 5 dus. idd dit is blood money ja Reageren
Zaahed Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ow. Op de site stond hitman 5. Zeker een misverstandje van de site . Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Zeker met google gezocht? er zijn veel Fake screens hoor. En dat is inderdaad Mardi Grass, de missie heet ''three is a crowd'' re er je moet drie mannen in kraaienpakken vermoorden, want zij hebben een aanslag op de president voorbereid. EDIT : En voor welke platformen moet deze game uitkomen, Wat vinden jullie Bewerkt: 28 september 2008 door forumrunner Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik was net hitman aan het spelen, ik deed de missie ''You Better Watch Out....'', toen had ik dat pak met die hartjes erop aan. ik ging een kamer binnen, er zat stond een halfnaakte vrouw en die wenkte me, ik dus meelopen en toen stond ik daar met mijn rug naar haar toe, Pakt ze een mes en steekt me neer! Hetzelfde in de missie ''A dance with the devil'' ik had een Security-pak aan en was het gebouw aan het verkennen. ik liep een kamer binnen en zo'n vrouw in zo'n fee kostuum loopt een beetje ratslagen te doen, ik loop er naartoe, gooit ze een mes, Tjakka in één keer dood. Iemand één van deze twee ooit megemaakt? Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Jazeker, ook al zie ik het nut er niet van in. Misschien hebben ze het er voor de grap in gezet, of zijn het vrouwelijke 'agenten'. Als je hun vermoord, telt het in ieder geval niet als kill. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Maar voor welke platforms gaat hij uitkomen denk je? Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Waarschijnlijk gewoon de standaard consoles: Pc, Xbox360, Ps3. Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ja maar dan moet de AI wel een hoop slimmer zijn. Want hoe het nu is was het gewoon om te huilen. Niet als je hem op pro speelt. Er moet zeker een nieuw deel in deze top serie komen, danders ga ik huilen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.