Forumrunner Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Morten Iverson, auteur van de Hitman games, heeft tijdens de Game Developers Conference verteld dat hij al rond loopt met ideeën voor Hitman 5 t/m 7. Hij laat niet weten of een vijfde deel al in ontwikkeling is, we lijken echter niet bang te hoeven zijn dat we het laatste deel gezien hebben Dus de ideen zijn er al, Alleen misschien is hij nog niet in ontwikkeling, Hopen van wel. Enkele reacties op dat bericht : maar wel ****** gaaf dat Morten Iverson nog met verhalen in zijn kop zit voor een 5 6 & freakin 7 super vet Er was trouwens ook iemand die niet wist hoe je in de laatste missie van HM4 moest ontwaken : ik dacht dat hitman dood was in het laatste deel hitman dood? heck no!, beweeg je rightthumbstick and youll see. je bent echt dom als je in het laatste level van hitman niet eens weet hoe je kunt ontwaken Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik was net hitman aan het spelen, ik deed de missie ''You Better Watch Out....'', toen had ik dat pak met die hartjes erop aan. ik ging een kamer binnen, er zat stond een halfnaakte vrouw en die wenkte me, ik dus meelopen en toen stond ik daar met mijn rug naar haar toe, Pakt ze een mes en steekt me neer!Hetzelfde in de missie ''A dance with the devil'' ik had een Security-pak aan en was het gebouw aan het verkennen. ik liep een kamer binnen en zo'n vrouw in zo'n fee kostuum loopt een beetje ratslagen te doen, ik loop er naartoe, gooit ze een mes, Tjakka in één keer dood. Iemand één van deze twee ooit megemaakt? Allebei, het zijn huurmoordenaressen die door het andere bureau zijn ingehuurd om jou te ellimineren. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Ik wil even dit topic nieuw leven in blazen. Want ik heb namenlijk een screen gevonden, en ik denk dat het wel eens van Hitman 5 zou kunnen zijn. Allereerst zijn de graphics scherper dan het laatste Hitman deel. Ook de ''Glow'', de weerspiegeling is beter. En de rook heb ik nog nooit gezien in Blood Money. En deze screen heeft meer detail dan de screens van BM. Screen van Blood Money : Bewerkt: 7 juni 2009 door Forumrunner Reageren
commando Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 ik hoop echt dat er een nieuwe hitman komt , zit er al tijden op te w8en Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Ik wil even dit topic nieuw leven in blazen. Want ik heb namenlijk een screen gevonden, en ik denk dat het wel eens van Hitman 5 zou kunnen zijn. Allereerst zijn de graphics scherper dan het laatste Hitman deel. Ook de ''Glow'', de weerspiegeling is beter. En de rook heb ik nog nooit gezien in Blood Money. En deze screen heeft meer detail dan de screens van BM. Screen van Blood Money : die bovenste is gewoon artwork, volgens mij geen ingame screen. gewoon door een zo een grafisch designer gemaakt. Bewerkt: 23 juni 2009 door PowerPats Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Geweldig!! Wat ik wel hoop dat er komt in HM 5 is een soort van open wereld. Je gaan je savehouse uit. loopt wat rond in de buurt. Kan wat voetgangers vermoorden voor extra geld. Krijgt van de agency soms nog wat kleine opdrachten die je in jou buurt moet doen. en dan krijg je een telefoontje dat ze je een bericht heeft gestuurt en dat je naar je laptop in je safehouse moet gaan. je gaat dan naar locatie om de Assasin uittevoeren. Maar ik wil wel weer die Notority rating terug zien. Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Geweldig!!Wat ik wel hoop dat er komt in HM 5 is een soort van open wereld. Je gaan je savehouse uit. loopt wat rond in de buurt. Kan wat voetgangers vermoorden voor extra geld. Krijgt van de agency soms nog wat kleine opdrachten die je in jou buurt moet doen. en dan krijg je een telefoontje dat ze je een bericht heeft gestuurt en dat je naar je laptop in je safehouse moet gaan. je gaat dan naar locatie om de Assasin uittevoeren. Maar ik wil wel weer die Notority rating terug zien. Nee, daar ben ik het niet met je eens. Dan gaat het trouwens meer de GTA-tour op, nee ik ben best wel gelukkig met het missie-systeem. Open World zou ik zelf niet zo aangenaam vinden in Hitman. Das natuurlijk mn persoonlijke mening Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Geweldig!!Wat ik wel hoop dat er komt in HM 5 is een soort van open wereld. Je gaan je savehouse uit. loopt wat rond in de buurt. Kan wat voetgangers vermoorden voor extra geld. Krijgt van de agency soms nog wat kleine opdrachten die je in jou buurt moet doen. en dan krijg je een telefoontje dat ze je een bericht heeft gestuurt en dat je naar je laptop in je safehouse moet gaan. je gaat dan naar locatie om de Assasin uittevoeren. Maar ik wil wel weer die Notority rating terug zien. Nee, daar ben ik het niet met je eens. Dan gaat het trouwens meer de GTA-tour op, nee ik ben best wel gelukkig met het missie-systeem. Open World zou ik zelf niet zo aangenaam vinden in Hitman. Das natuurlijk mn persoonlijke mening Ik ben het met je eens. Want als je een open wereld zou hebben, krijg je nooit het ''Yes, missie gehaald'' gevoel. Want je moet eerst nog iedereen zien af te schudden. En in Hitman 4 is het nog zo dat als je een level hebt gehaald je direct echt ''klaar'' bent. En in een open wereld zou het zich maar in één stad kunnen afspelen. En andere Hitman delen verspreiden zich over de hele wereld. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Nieuwe Hitman game en film!Een heleboel mensen vonden de Hitman film prima te pruimen en hij heeft ook nog aardig wat geld opgebracht, dus is het tijd voor een deeltje twee! De nieuwe film moet ergens eind 2010 in de bios gaan draaien. Naast die film moet er natuurlijk een nieuwe game uitkomen en dat is dus precies wat er gaat gebeuren. De film zou zelfs verhaal elementen bevatten van Hitman 5! Toch lekker om te weten, een nieuwe Hitman eind 2010. Bron : Klik The sequel to the Hitman movie, which is still in its early stages, won't be just a sequel to a pretty crummy movie. It'll also be a marketing tie-in for the next Hitman game, which is due out next year.Variety reports that the movie, which we told you about yesterday, would "contain story elements from Hitman 5", a game due to be released "in late 2010". While we knew the game was in development, but 2010? Handy. Been hanging out for some new Hitman. Bron : Klik Er is nieuws. Goed nieuws en slecht nieuws. Goed nieuws : Game is bevestigd. Slecht nieuws : Eind 2010. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Beetje jammer dat Hitman niet op de E3 te zien was. Het begint er een beetje op te lijken dat Hitman een beetje stilvalt voor Eidos. Reageren
commando Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ja, inderdaad erg jammer... ze werken nu meer aan kane & lynch 2... ik wacht ook met smart om de nieuwe game / film, want ben ook erg fan van de hitman series/films. ( by the way: ik denk dat die geruchten van een hitman 5 destijds, nu de kane & lynch 2 is geworden... die komt wel op 24 aug uit ) Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Eidos heeft momenteel 3 studios werken aan games. Een aan Deus Ex, een aan Kane and Lynch 2 : Dog Days en een aan een geheim project. Hopen dat dat Hitman 5 is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.