the_dan Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) ik zou carspawncheats willen en standaard levens armor saaie cheats edit en recuteer gangleden van je eige spleetoogjes[/font] gang Bewerkt: 25 september 2008 door the_dan Reageren
leettjuh Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 code voor wapens. en om te vliegen! in de lucht! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Nah ik denk dat die cheats er wel in verwerkt worden maar als ik mocht kiezen wil ik het oneindige leven wel. maar eerst zal ik het spel op een normale manier uitspelen Reageren
viccie211 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik zou het wel leuk vinden als ze zo'n code als "seaways" van GTA VC er weer in zou zitten.(Dus dat je met auto's over water kan) Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 3 belangrijke cheats voor tijdens missies of dergelijke. Ik probeer zo weinig mogelijk te cheaten, maar het is wel altijd handig als deze erbij zijn. Oneindig leven Oneindig amo voor je wapens. Nooit politie achter je. Reageren
viccie211 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Wapen codes zouden ook wel leuk zijn, kan je lekker gestoorde massamoordenaartje spelen. Reageren
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 maar die zitten zowat in elke gta ... zowat elke Reageren
viccie211 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Ja maar alsnog dan is het wel leuk als ze er in zitten. ontopic: Alleen roze verkeer is ook wel grappig als die er weer in zou zitten. Bewerkt: 28 september 2008 door viccie211 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 3 belangrijke cheats voor tijdens missies of dergelijke. Ik probeer zo weinig mogelijk te cheaten, maar het is wel altijd handig als deze erbij zijn. Oneindig leven Oneindig amo voor je wapens. Nooit politie achter je. Same here. Cheats gebruik ik enkel voor de lol, Saven doe ik dan nooit. Mvg; MegaPilot. Reageren
viccie211 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hangt er van af met missies gebruik ik ze meestal ook niet maar gewoon tussen de missies door wel. Ik save eigenlijk iedere keer als ik hem uit zet, dus ook wanneer ik cheats gebruik. ontopic: Als er gevlogen kan worden wil ik wel een vliegtuig/heli spawn cheat. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Hangt er van af met missies gebruik ik ze meestal ook niet maar gewoon tussen de missies door wel. Ik save eigenlijk iedere keer als ik hem uit zet, dus ook wanneer ik cheats gebruik.ontopic: Als er gevlogen kan worden wil ik wel een vliegtuig/heli spawn cheat. Niet slim, door sommige cheats worden Glitches/Bugs geactiveerd. In San andreas bvb.: Als je de Riot-Cheat eens hebt gebruikt zal Madd Dogg in de missie Madd Dogg springen nog voor de cutscene is afgelopen... Mvg; MegaPilot. EDIT: Typfoutje verbetert. Bewerkt: 28 september 2008 door MegaPilot Reageren
viccie211 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Het zijn dan alleen carspawn cheats enz. om ergens heen te gaan.(trouwns je kan me wel op missies wijzen maar ik heb zelf geen GTA ik speel het allen vreselijk vaak bij vrienden) ontopic: weers veranderings cheats zijn ook wel handig(voor als alle regen druppels op je beeld vallen) Bewerkt: 28 september 2008 door viccie211 Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 ontopic: weers veranderings cheats zijn ook wel handig(voor als alle regen druppels op je beeld vallen) Inderdaad. het is in SA ook erg irritant als het regent en onweert. ja deze cheat mag er van mij ook in Reageren
yosata Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik hoop op -Voertuigen cheats -wapen cheats -armor, oneindig leven cheats -rellen maar ik ga hem wel eerst uitspelen zonder. PS ik denk dat de cheats moeten worden ingevoerd op je pda Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Maakt me niks uit wat er in komt, ik gebruik ze toch niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.