jwester Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik hoop een cheat dat alle voertuigen in de buurt ondploffen. Dat vind ik altijd wel laggen. Reageren
-Simon- Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Of.. Een cheat waarbij alle mannetjes hetzelfde eruit zien, van die thema's. In GTA SA hadden ze bijvoorbeeld het Ninja Thema, of Strand Thema, of dat iedereen Elvis was Altijd leuk Reageren
viccie211 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Een cheat voor zo'n golf karretje want die zijn best wel leuk. Reageren
mikeandreas Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Wapen codes zouden ook wel leuk zijn, kan je lekker gestoorde massamoordenaartje spelen. wiki gta staan ze allemaal op !! aapje Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ik hou ook niet zo van cheats maar als ik er een moest bedenken: Zou ik een cheat doen dat er meerdere gangs in GTA CW komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.