Jump to content

tipzzz

Recommended Posts

Geplaatst:

dit is een tip vele van jullie kennen hem waarschijnlijk al maar ik heb hier ff rondgekeken en zag dat aardig wat mensen virussen hebben

de tip is als volgt:

als je wat gedownload heb druk je rechtermuisknop op dat bestand dan krijg je zo iets:

1222354908-70.jpg

(ik gebruik nod32 aanrader!)

dan klik je op je virus scanner optie bij mij dus N.O.D 32:

1222355080-230.jpg

dan krijg je zo iets(in mijn geval dan):

1222355188-420.jpg

en dan weet je of het schoon is bij mij dus wel:

1222355273-520.jpg

zo hoppelijk krijgen we nu minder topic's over dat je een virus heb!!!

graag gedaan

Geplaatst:

Het is opzich wel een goede ''tut'' om het mar zo te noemen. Ik ken zelf NOD32 ook (heb nu McAfee), vind het prima werken. Gelukkig controleert NOD32 je bestand al op het moment dat het nieuw is op je pc. Dan zal je dus al een melding krijgen als het een virus bevat. Verder hebben de meeste andere bekende scanners deze functie ook wel. (McAfee, Norton, Norman, AVG enz.)

Overigens moet je meestal ook op vertrouwen af gaan. Sommige bestanden bevatten elementen van een virus, maar zijn het niet. Je controleert het en je bestand is weg, naar de quarantaine. Maar je had het wel nodig :bonk: .

Als laatste is het altijd beter om gewoon een "System Scan" elke dag te maken. Das veiliger, want als je iets download, kan daarnaast nog iets gedownload worden, wat je niet in de gaten hebt.

Maar je tips zitten er! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...