Jump to content

Overkill

Recommended Posts

Geplaatst:

Ewa,

ik heb een kameraad van mij een nieuwe videokaart aangeraden en die heeft hij gekocht, een Gigabyte Nvidia GeForce 9600GT 1gb. Alleen nu las ik laatst wat over iets van 'overkill' ofzo van je pc, doordat je videokaart gewoon té goed is. Hij vertelde mij vandaag dat hij 1,5gb geheugen en een 2ghz processor heeft, mag ik nu vrezen voor het ergste of zou het gewoon prima draaien?

Geplaatst:

Waarom de 1GB versie? Is gewoon een marketing truc / consumenten misleiden. Bied (bijna) geen meerwaarde t.o.v. de 512MB versie.

OT:

Hangt ervan af wat voor 2GHz processor je vriend heeft. Als het een Pentium 4 is kan het zijn dat er overkill is. Is het een Dual Core heb je al weer een stuk minder kans dat het overkill is. Alles zal sowieso vlekkeloos moeten draaien, alleen als je CPU je GPU niet kan bijbenen, heb je een overkill. Dit houd gewoon in dat je niet de volle 100% kan benutten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...