Thabit Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 http://games.fok.nl/news.php?newsid=27543 Moet dit niet op GTAForum? Reageren
Zaahed Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Mss wel. Maar volgensmij mag je toch geen nieuws van site's stelen @hieronder Owja vergeten als je de bron erbij schrijft mag je wel was ik vergeten dat het mocht dan. Bewerkt: 25 september 2008 door zaahed Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Tuurlijk wel, mits je de bron vermeld bij het nieuwsbericht. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Het meeste nieuws kan je inmiddels vinden in het forum zelf, helaas is er nog geen nieuwforum voor gemaakt. Je kan alles mooi bij elkaar lezen in de Infothread dat in het CW forum staat. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Als iets wordt vrijgegeven op een site, kan het niet in 1x zomaar hier neer worden gezet. Eerst moet er nog gekeken worden of het bericht betrouw baar is of niet. Zoja, dan komt het op GTAGames. @zaahed: Ja, dat mag. Waar komt alle andere informatie anders vandaan? Via site's natuurlijk Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Mss wel.Maar volgensmij mag je toch geen nieuws van site's stelen Ik dacht van wel hoor, zodra ze de bron vermelden zoals ze altijd doen moet er geen probleem zijn. Alleen wacht GTAGames meestal op officieel nieuws van Rockstar dacht ik.. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Mss wel.Maar volgensmij mag je toch geen nieuws van site's stelen Ik dacht van wel hoor, zodra ze de bron vermelden zoals ze altijd doen moet er geen probleem zijn. Alleen wacht GTAGames meestal op officieel nieuws van Rockstar dacht ik.. Dat is niet het enige. Ook zal officieel gezien het bericht volledig herschreven moeten zijn, anders kan het geld gaan kosten wegens plagiaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.