Jump to content

Anno 1701

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik heb net ''Anno 1701'' geinstalleerd, leuke game ;)... Nou ik speel hem dus, begin op een nieuwe wereld en krijg ik dit op m'n scherm:

naamloosgd7.th.jpgthpix.gif

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al aan de grafische instellingen zitten werken maar niets veranderd er, ook al het spel opnieuw opgestart, werkt ook niet!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Rivel

Geplaatst:

Als je nou eens inzoomt? Ik heb zoiets wel eens met een ander spel gehad, het kwam omdat er teveel objecten bijelkaar stonden... :duh:

Enne, nog iets anders, het eiland is niet te zien op de kaart... :7

Geplaatst:
Als je nou eens inzoomt? Ik heb zoiets wel eens met een ander spel gehad, het kwam omdat er teveel objecten bijelkaar stonden... :duh:

Enne, nog iets anders, het eiland is niet te zien op de kaart... :7

Met inzoomen wordt het enkel erger, en ja ik weet dat ik de kaart niet kan zien :puh:

Geplaatst:
hee als goed

Wat heeft dit postje nou weer voor nut? :7

Maarja, is dit bij elk eiland zo of echt alleen bij dat eiland? Want anders kun je gewoon nog een keer een nieuw land starten. ;)

Geplaatst:

Dit krijg je als je grafische kaart te heet wordt of de drivers niet helemaal up-to-date zijn. Zet de grafische instellingen zo laag mogelijk. Is je kaart overclocked? Als dat het geval is moet je hem weer terug klokken naar de standaart GPU-snelheid.

Geplaatst:
Dit krijg je als je grafische kaart te heet wordt of de drivers niet helemaal up-to-date zijn. Zet de grafische instellingen zo laag mogelijk. Is je kaart overclocked? Als dat het geval is moet je hem weer terug klokken naar de standaart GPU-snelheid.

En hoe kan je dat terugklokken? Thx voor info alvast!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...