stano666 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik kan Mike niet vinden, tussen de personages (Vice City), zijn rol is minimaal edoch hij doet z'n ding(etje) in de cutscene van copland. Zeer goede site verder, groet stano666 ps. ben niet zo handig met computers, dus vergeef me als dit op de verkeerde plek staat. Reageren
Basssss Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik kan Mike niet vinden, tussen de personages (Vice City), zijn rol is minimaal edoch hij doet z'n ding(etje) in de cutscene van copland. Zeer goede site verder, groet stano666 ps. ben niet zo handig met computers, dus vergeef me als dit op de verkeerde plek staat. Mag ik vragen wie die Mike is? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 een gozer die een fout maakt in die missie, en daarom moet tommy het op gaan lossen geloofik. waarom zou hij een plaatsje moeten krijgen in de lijst met personages?? Reageren
Nissan Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik snap het ook wel want bij GTA San Andreas stond ook het personage van Silverman, de man die je ziet in een cutscene van de missie Cut Throat Business. Dit personage is later weggehaalt omdat hij te onbelangrijk was. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik kan Mike niet vinden, tussen de personages (Vice City), zijn rol is minimaal edoch hij doet z'n ding(etje) in de cutscene van copland. Zeer goede site verder, groet stano666 ps. ben niet zo handig met computers, dus vergeef me als dit op de verkeerde plek staat. Het is wel logisch waarom Mike niet tussen de 'Personages' staan. Aangezien het gewoon een lid van de Vercetti Gang is. Waarschijnlijk heeft hij een naam gekregen omdat hij toevallig in een cutscene speelt. Kortom, het lijkt me niet nodig om hem er tussen te zetten omdat er ook niet veel informatie over Mike bekend is. Meer info is hier te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.