Beany Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Hallo, Ik zit met een probleem bij de allerlaatste missie. Namelijk, mijn PC kan het gewoon niet aan, al dat vuur en dat geblus in die missie word hem gewoon te veel! Heb een prima video kaart, daar ligt het echt niet aan. Ik heb hem al eens bij een vriend op de xbox uitgespeeld dus ik vind het eigenlijk niet nodig om hem hier nog eens uit te spelen. Ook omdat je tot die laatste missie overal brand en oorlog in de stad hebt begin ik het een beetje zat te worden. Is er een cheat om deze missie over te slaan of hoe kan ik dit aanpakken? Groetjes Beany Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Hey, Je kan een savegame downloaden Reageren
Basssss Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Hallo,Ik zit met een probleem bij de allerlaatste missie. Namelijk, mijn PC kan het gewoon niet aan, al dat vuur en dat geblus in die missie word hem gewoon te veel! Heb een prima video kaart, daar ligt het echt niet aan. Ik heb hem al eens bij een vriend op de xbox uitgespeeld dus ik vind het eigenlijk niet nodig om hem hier nog eens uit te spelen. Ook omdat je tot die laatste missie overal brand en oorlog in de stad hebt begin ik het een beetje zat te worden. Is er een cheat om deze missie over te slaan of hoe kan ik dit aanpakken? Groetjes Beany Of alles gewoon heel laag zetten. Reageren
Beany Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Zo hee, jij bent snel! Kan je me misschien dan ook even een linkje geven naar een site waar ik een GOEDE kan downloaden zonder dat straks mijn hele spel naar de .. eeh .. klote is? edit: sorry, weer zo'n snelle reactie hiervoor, niet gelezen. Ik probeer het toch liever met een safegame omdat ik het helemaal zat ben al dat vuur enzo. Bewerkt: 26 september 2008 door Beany Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 dat is simpel:www.gtagames.nl " Als je even rondkijkt heb je er genoeg! <<let wel op dat je de goede hebt>> Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Zo hee, jij bent snel! Kan je me misschien dan ook even een linkje geven naar een site waar ik een GOEDE kan downloaden zonder dat straks mijn hele spel naar de .. eeh .. klote is? Er staat er vast wel eentje in onze eigen download database Reageren
Beany Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Oke, ik heb hem gevonden, alleen ik weet eventjes niet meer te vinden waar je kan zien welk versie nummer je hebt. Dacht toch echt dat het ergens in het menu links onder stond ofzo. Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 bij het opstart menu rechts onderin als het goe is Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Klopt: als er een 2 staat in het menu dan heb je versie 2, als er niets staat heb je versie 1, maar als je het niet 100% zeker weet kan je gewoon van beide versies de savegame downloaden. Één van de twee zal het zeker doen. Maar je kan ook aan iemand anders vragen om de laatste missie uit te spelen, zodat je gewoon je eigen savegame kan blijven gebruiken. >Savegame Aanvraag subforum< >lees eerst de regels voor het aanvragen< Kijk maar wat voor jou het prettigst is. Reageren
Beany Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Bedankt ik had het net gevonden :$ Maar je kan ook aan iemand anders vragen om de laatste missie uit te spelen, zodat je gewoon je eigen savegame kan blijven gebruiken Oh dat klinkt ook verleidelijk, ga hem aanvragen! Bedankt voor de vliegensvlugge reacties Reageren
Gta-m Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 als ik een savegame doenload van de laatse mikssie kan ik hem niet laden wat kan ik doen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Welke versie heb je? Als je hem gewoon hebt gekocht in de winkel, heb je versie 2, dat is het meest waarschijnlijke. Probeer daarom een versie 2 savegame te downloaden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Welke versie heb je? Als je hem gewoon hebt gekocht in de winkel, heb je versie 2, dat is het meest waarschijnlijke. Probeer daarom een versie 2 savegame te downloaden. Je kon V1 ook in de winkel kopen (voordat V2 op de markt kwam, dan)? Daarnaast zegt hij ook niet dat hij V1 heeft geprobeerd. Probeer gewoon beide versies uit: één moet het wel doen. V1 savegames V2 savegames Reageren
jwester Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Je hebt toch ook een cheat dat je hem 100% hebt uitgespeeld? Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Je hebt toch ook een cheat dat je hem 100% hebt uitgespeeld? Nee volgensmij niet. Volgensmij heb ik er daarvan nooit gehoort. Of je hebt het verward met savegames. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.