Jump to content

Laatste missie "end of the line"


Beany

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit met een probleem bij de allerlaatste missie.

Namelijk, mijn PC kan het gewoon niet aan, al dat vuur en dat geblus in die missie word hem gewoon te veel! Heb een prima video kaart, daar ligt het echt niet aan. Ik heb hem al eens bij een vriend op de xbox uitgespeeld dus ik vind het eigenlijk niet nodig om hem hier nog eens uit te spelen. Ook omdat je tot die laatste missie overal brand en oorlog in de stad hebt begin ik het een beetje zat te worden.

Is er een cheat om deze missie over te slaan of hoe kan ik dit aanpakken?

Groetjes Beany

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zit met een probleem bij de allerlaatste missie.

Namelijk, mijn PC kan het gewoon niet aan, al dat vuur en dat geblus in die missie word hem gewoon te veel! Heb een prima video kaart, daar ligt het echt niet aan. Ik heb hem al eens bij een vriend op de xbox uitgespeeld dus ik vind het eigenlijk niet nodig om hem hier nog eens uit te spelen. Ook omdat je tot die laatste missie overal brand en oorlog in de stad hebt begin ik het een beetje zat te worden.

Is er een cheat om deze missie over te slaan of hoe kan ik dit aanpakken?

Groetjes Beany

Of alles gewoon heel laag zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo hee, jij bent snel! :tu:

Kan je me misschien dan ook even een linkje geven naar een site waar ik een GOEDE kan downloaden zonder dat straks mijn hele spel naar de .. eeh .. klote is? :7

edit: sorry, weer zo'n snelle reactie hiervoor, niet gelezen. Ik probeer het toch liever met een safegame omdat ik het helemaal zat ben al dat vuur enzo.

Bewerkt: door Beany
Link to comment
Delen op andere websites

Zo hee, jij bent snel! :tu:

Kan je me misschien dan ook even een linkje geven naar een site waar ik een GOEDE kan downloaden zonder dat straks mijn hele spel naar de .. eeh .. klote is? :7

Er staat er vast wel eentje in onze eigen download database ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt: als er een 2 staat in het menu dan heb je versie 2, als er niets staat heb je versie 1, maar als je het niet 100% zeker weet kan je gewoon van beide versies de savegame downloaden. Één van de twee zal het zeker doen. Maar je kan ook aan iemand anders vragen om de laatste missie uit te spelen, zodat je gewoon je eigen savegame kan blijven gebruiken.

>Savegame Aanvraag subforum<

>lees eerst de regels voor het aanvragen<

Kijk maar wat voor jou het prettigst is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ik had het net gevonden :$

Maar je kan ook aan iemand anders vragen om de laatste missie uit te spelen, zodat je gewoon je eigen savegame kan blijven gebruiken

Oh dat klinkt ook verleidelijk, ga hem aanvragen!

Bedankt voor de vliegensvlugge reacties ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Welke versie heb je? Als je hem gewoon hebt gekocht in de winkel, heb je versie 2, dat is het meest waarschijnlijke. Probeer daarom een versie 2 savegame te downloaden.

Je kon V1 ook in de winkel kopen (voordat V2 op de markt kwam, dan)? :7 Daarnaast zegt hij ook niet dat hij V1 heeft geprobeerd. Probeer gewoon beide versies uit: één moet het wel doen.

V1 savegames

V2 savegames

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...