gtakevingta Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Er is al een easter egg bekend in back o beyond de rijdende oceanics zonder bestuurder. Maar nu heb ik in flint range (vlakbij vriendin helena) een tractor zonder bestuurder gezien. En ik heb nog meer van die rare dingen daar gezien. Als je met Helena uitgaat zegt ze soms Isn't it spiritual around here. Nou dan heeft ze zeker gelijk maar heeft het nou een betekenis ?? :blink:
X-Zero Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Er is al een easter egg bekend in back o beyond de rijdende oceanics zonder bestuurder.Maar nu heb ik in flint range (vlakbij vriendin helena) een tractor zonder bestuurder gezien. En ik heb nog meer van die rare dingen daar gezien. Als je met Helena uitgaat zegt ze soms Isn't it spiritual around here. Nou dan heeft ze zeker gelijk maar heeft het nou een betekenis ?? :blink: wil jij de volgende keer dit posten bij glitches en bugs vast gepind, want dit lijkt op een bug. en wil je vertellen wat die anderen dingen zijn en oja prettig verblijf op het forum Bewerkt: 28 maart 2005 door X-Zero
BeatboxGamer Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ja er schijnt wat te zitten daar.... maar wat... we dachten eerst pantocipian killler maar ik heb daar geen foto of filmpje van gezien
Silverwing Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Er is al een easter egg bekend in back o beyond de rijdende oceanics zonder bestuurder.Maar nu heb ik in flint range (vlakbij vriendin helena) een tractor zonder bestuurder gezien. En ik heb nog meer van die rare dingen daar gezien. Als je met Helena uitgaat zegt ze soms Isn't it spiritual around here. Nou dan heeft ze zeker gelijk maar heeft het nou een betekenis ?? :blink: wil jij de volgende keer dit posten bij glitches en bugs vast gepind, want dit lijkt op een bug. en wil je vertellen wat die anderen dingen zijn en oja prettig verblijf op het forum Dit is toch wel een Easter Egg een auto die vanzelf rijd? Toch geen bug? :huh:
X-Zero Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 of het is wel een bug, volgens mij heeft niemand een rijdende auto gezien dus het kan een bug zijn,of hij kletst uit zijn nek wat ik niet hoop... :exclamation: :exclamation:
Silverwing Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 of het is wel een bug, volgens mij heeft niemand een rijdende auto gezien dus het kan een bug zijn,of hij kletst uit zijn nek wat ik niet hoop... :exclamation: :exclamation: En de Ghost 'Christine'cars dan,die rijden toch ook zonder bestuurder? :blink:
X-Zero Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 of het is wel een bug, volgens mij heeft niemand een rijdende auto gezien dus het kan een bug zijn,of hij kletst uit zijn nek wat ik niet hoop... :exclamation: :exclamation: En de Ghost 'Christine'cars dan,die rijden toch ook zonder bestuurder? :blink: die dingen glijden van een bergje af,als je dat rijden noemt :camera: :camera: :wasntme:
gtakevingta Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 of het is wel een bug, volgens mij heeft niemand een rijdende auto gezien dus het kan een bug zijn,of hij kletst uit zijn nek wat ik niet hoop... :exclamation: :exclamation: En de Ghost 'Christine'cars dan,die rijden toch ook zonder bestuurder? :blink: die dingen glijden van een bergje af,als je dat rijden noemt :camera: :camera: :wasntme: Die tractor rijdt zelf bergje op bergje af. Maar zodra ik dichterbij kom dan stopt ie of verdwijnt ie En als ik op die tractor ga schieten dan gaat ie heeel snel rijden. Net zoals sommige bestuurders dat doen <_< Maar ik heb goed gekeken maar er zit echt niemand achter het stuur. Ik weet niet of die nou een easter egg of een bug is.
X-Zero Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Maar zodra ik dichterbij kom dan stopt ie of verdwijnt ieEn als ik op die tractor ga schieten dan gaat ie heeel snel rijden. Net zoals sommige bestuurders dat doen <_< Maar ik heb goed gekeken maar er zit echt niemand achter het stuur. Ik weet niet of die nou een easter egg of een bug is. kun je geen plaatje plaatsen...of een filmpje want wij willen harde bewijzen...
gtakevingta Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Maar zodra ik dichterbij kom dan stopt ie of verdwijnt ie En als ik op die tractor ga schieten dan gaat ie heeel snel rijden. Net zoals sommige bestuurders dat doen <_< Maar ik heb goed gekeken maar er zit echt niemand achter het stuur. Ik weet niet of die nou een easter egg of een bug is. kun je geen plaatje plaatsen...of een filmpje want wij willen harde bewijzen... Ik heb nou ook bij die plek een tractor MET bestuurder gezien. Maar ook 2 keer zonder bestuurder. Ik weet dit allemaal niet zo zeker dus ik ga beter kijken. Als je ook nieuwsgierig bent ga dan naar flint range om zelf te kijken
Silverwing Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Maar zodra ik dichterbij kom dan stopt ie of verdwijnt ie En als ik op die tractor ga schieten dan gaat ie heeel snel rijden. Net zoals sommige bestuurders dat doen <_< Maar ik heb goed gekeken maar er zit echt niemand achter het stuur. Ik weet niet of die nou een easter egg of een bug is. kun je geen plaatje plaatsen...of een filmpje want wij willen harde bewijzen... Ik heb nou ook bij die plek een tractor MET bestuurder gezien. Maar ook 2 keer zonder bestuurder. Ik weet dit allemaal niet zo zeker dus ik ga beter kijken. Als je ook nieuwsgierig bent ga dan naar flint range om zelf te kijken Als je gaat kijken maak dan direct ook een screen. We zijn benieuwd.
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Maar zodra ik dichterbij kom dan stopt ie of verdwijnt ie En als ik op die tractor ga schieten dan gaat ie heeel snel rijden. Net zoals sommige bestuurders dat doen Maar ik heb goed gekeken maar er zit echt niemand achter het stuur. Ik weet niet of die nou een easter egg of een bug is. zal wel een bug zijn
Ice Cold Killa Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Er is al een easter egg bekend in back o beyond de rijdende oceanics zonder bestuurder. Dat waren geen Oceanics, dat waren Glendales
Recommended Posts