Rinaldootje Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Hoi ik weet niet of iemand het spel kent. Het is Tactical ops: Assault on terror. uit 03' (als ik het goed hebt). Wat ik nu graag wil is het volgende Ik speel het spel al een tijdje en nu omdat ik weer een slechtere videokaart heb is het zo dat ik maar weer tactical ops ben gaan spelen. Ik werd een beedje zat van al die standaart levels. Ik heb dus een heleboel andere levels gedownload. Maar wat ik wil is ze zelf maken. Zoadat ik bijf. mijn school in een slagveld kan maken enz. Het enige is ik heb heel het internet afgezocht en kon maar geen programmatje vinden die dit mogelijk maakt om mijn eigen maps te maken. Weet iemand eentje. Zeg dat dan even via PB of gewoon hier. Mvg. Rinaldootje Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Om precies te zijn kwam dit spel uit op 24 april 2002. Veel van deze levels die te downloaden zijn doordat ze door andere mensen gemaakt werden is vrij hard verleden tijd. Veel websites die deze downloads en programma's aanboven om modding creaties te maken van dit spel zijn in die tussentijd al offline gegaan. Er is een Engelstalige website die nog mods maakt en daar programma's voor heeft. Je moet je daar echter wel voor aansluiten in het team. Klik hier Ik wens je alvast erg veel succes toe! Bewerkt: 26 september 2008 door TheGuardian Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Bedankt eindelijk dat ik echt aan de slag kan. Nu eerst even Tactical ops weer op mijn pc zetten nu hij net is geformateerd. Bedankt. Rinaldootje Oowhja p.s. Wist ik veel dat het '02 i.p.v. '03 Vergissen is menselijk. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 uhmmz.... als ik me niet veris is TO:OAT gebasseerd op de unreal engine, dat zou dus betekenen als je de unreal editor kan begaan dat je daarmee ook maps kan maken. hier ben ik alleen niet zeker over, dat zou je dan even moeten nazoeken, ik zal morgen wel ff op men eigen pc kijken of je met de unreal editor ook als TO map kan opslaan Reageren
Wanted Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb ook een hele slechte videokaart, en ik speel dus ook TO:AOT. Ik raad je aan om gebruik te maken van deze site: http://www.to-base.nl/. Hier staat zo'n beetje alles op wat je zoekt, inclusief de patches 3.4 en 3.5. En ook de map maker staat hierop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.