matthieu1204 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 als ik mijn archiefment wil onlocken van de heli toer moet ik alle heli tours doen. waar bevinden die zich allemaal. en weet iemand hoe ik mijn archiefment moet onlocken van de taxi van het ene naar het andere eiland? Reageren
cj101 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Van de helitours is bij alle helikopters de tour maken, het is op een pier in het zuid oosten van algonquin. Die met die taxi is met een gewone taxi een ritje te maken van bijv. broker naar het noorden van alderney zonder te skippen en dat geld ook voor de helitiours. Bewerkt: 26 september 2008 door cj101 Reageren
ikt Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Helitours mag je juist wel skippen De taxi niet. Reageren
cj101 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Heb ik voor niks de hele tour gekeken. Reageren
Rskill0rzW Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 De helitour is onderaan op het tweede eiland. Reageren
pietja Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 hij wordt aangegeven met een helicopter tekentje ze staan er nooit alle vijf dus soms moet je een andere keer terug komen Reageren
LocoPuddle Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 je moet bij elke helicopter 1X gaan . zeg maar bij elk rondje helipad ( zouden van algonqion ) Reageren
Perron55 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Even samen gevat: Onderaan bij Algaunqin zit de Heli tour. Er zijn vijf rondjes waar een helicopter kan staan (elke keer als je er bent staan er maar drie helikopters) dus je zal moeten onthouden welke je nog moet en welke je gehad hebt. een helitour kan je niet skippen!!! heb het namelijk geprobeert en heb mijn achievment niet gekregen;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.