Flitskikker Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 e-Trust antivirus had waarschijnlijk een optie "Scan met e-Trust" bij het klikken met de rechtermuisknop op een bestand. Aangezien je het verwijderd hebt, kan Windows de optie niet gebruiken en vraagt ie om de installer. Probeer eens op e-Trust weer te installeren, en daarna correct te verwijderen. Mvg, Flitskikker Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Kan het niet terug instaleren,want het was een 90 dagen trial die er al opstond. En de volledige versie kost namelijk geld. Kan ik niks in het register veranderen ofzo want het is erg irritant. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Kan het niet terug instaleren,want het was een 90 dagen trial die er al opstond.En de volledige versie kost namelijk geld. Kan ik niks in het register veranderen ofzo want het is erg irritant. Je kunt vast wel de trial installeren, en vervolgens er weer afgooien. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 oktober 2008 door Flitskikker Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Gedaan ik krijg gewoon hetzelfde... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.